1. http://www.internethaber.com/…yil-hapis-584037h.htm

    linkinde görülen babadır. aslında görünmüyodur. adları kısaltımıştır adları batasıcaların.

    şimdi siz bunu okuduğunuzda kanınız donacak ya, ben size başka birşey söyleyeyim. kişisel gelişim ile aktif ilgilendiğim dönemlerde danışanlarımın bana anlattığı olaylar bu ve benzer tacizlerin ülkemizde sıkça yaşandığını bire bir gözlemlememe yol açmıştır. psikopat babalar, orospu çocuğu dayılar... bir psikatr ın bana "bu olaylar her altı evde birinde var" demesi de tuz biber olmuştur.

    evet var... söyleyemiyorlar... annelerin haberinin olmasına rağmen "başkası ne der" korkusuna söyleyemiyorlar.
  2. bu çocukların hepsinin çok iyi bir tedaviden geçmesi gerekiyor. bu aşağılık imam devletinde artık böyle bilimsel bir yaklaşım beklemek ne kadar mümkün, bilinmez. eskiden es geçilmiyordu, donanımlı uzmanlara emanet edilip sağaltılıyorlardı. şimdi öyle değil.
    bu çok üzüyor insanı.

    ana baba ciddi akıl hastası. bu kesin. cezalarını da çekecekler. şimdi onları değil, bu dört çocuğun akıl sağlığını ve geleceklerini düşünmek ve düzene koymak gerekiyor.

    türkiye'de ensest sanıldığından daha yaygındır ancak itiraf edilmesi en güç taciz türü olduğundan, hiçbir zaman gerçek sayıya ulaşılamamaktadır. kapalı toplumlarda yaygındır. hepsinden daha fazla rahatsız edense, annenin durumdan haberdar olmasına rağmen hiçbir şey yapmaması, tecavüze göz yummasıdır.
  3. evinin sınırları içinden geçen her canlıya çakmışlığı olan bey. güzel fantezi muhabir kardeş.

    o değil de şu tarz haberlere inanan var ya. tamam, eyvallah burası türkiye de yine de bi mantık arıyor insan. adam kızlarına tecavüz etmiş, anne yardım etmiş, tamam. olabilir. ama bu insanlar hala normal bir hayat yaşıyor gibi eve arkadaş çağırıyor, camiye gidiyor, yok efendim engelli arkadaşı bu munis emmiyle beraber bırakıyorlar filan. hadi onu da geçtim, o da oldu diyelim. diyelim ki bu aile komple manyak ya da toplam iq 3. bu eve gelen arkadaş e.e., madem önceden kadından bu tarz teklifler alıyor, bu aile dışında normal zekalı biri olduğunu düşünecek olursak olayı çakozlaması lazım de mi? ama hayır. kafaya silahı, arkaya küsküyü yemeden olayın ciddiyetine vakıf olamıyor. hadi gece gece yolu bulamıyor diyelim ki gündüz de bulamıyor demek ki gitmiyor. zaten sonra anne, baba, ee arasında grup münasebet vuku buluyor.

    hmm. bi bakalım. evet, ilginç. ben gideyim o zaman.
  4. antalya ilinin sosyolojik olarak araştırılması gerek bu haberden sonra vitrindeki mankene tecavüz eden de antalyalıydı,kuzuya tecavüz eden de.bu daha pisliği daha kabul edilemezi ama cidden bir sıkıntı var bu şehirde.
  5. biten yargılama sonrası mahkemeden 70'er yıl yediklerini bilmeyen ekşideki çok bilmişlerin inanmadığı olay.
  6. antalyalı deyip geçmeyelim. aslen nereli ona bakalım.

    antalyanın yerlisi mi acaba? yoksa göç ile mi gelmiş antalyaya.

    baba değildir. orospu çocuğudur.

    z.ö.g.e.: babanın akrabaları eksiliyorlar. durduramıyoruz.
  7. zannediyorum bazı yazarların mahkeme kararlarını bizzat okuduğu baba. şahsen elime bi evrak gelmediği için çok da şeyapamadım. yani şöyle bi şey var canki, adam yazmış diye inanmak zorunda değilim. nesnel delil yok, ayrıca tutarsız ve mantıksız. olay bu.

    not: müge anlı değilim.
  8. su katılmamış orospu çocuğudur.

    allah böyle piçlerin hepsinin belasını versin. üstünüzden kamyon geçse, bir oda dolusu adam sikse sizi yine az şerefsizler.

    antalya'yı da suçlayan dingiller adamın memleketine bir baksın. mağduruz biz ayaklarını bırak artık.

sende cin var diyerek öz kızına tecavüz eden baba hakkında bilgi verin