şükela:  tümü | bugün
  • hayat ve film şeridi ikilisini buluşturan hede.
  • bungee jumping'in ipsiz yapilani.
  • bi kac saniyeligine yahut bi kac dakikaligina hiç ölmeyecegini sanma duygusu.

    havadan daha hafif olma dusuncesi.

    hicbiseyi dusun(e)meme ani.

    (bkz: sayiklamalar) (bkz: skydiving)
  • ya$anmadan olunmemesine inandigim aktivitelerden biri.
  • ilk hızsız, yerçekimi ivmesiylen hareket şeysi..
    fizik sorularında x cisminin sık sık başına gelen hadise.. fakat öldüğünü hiç görmedim, nerden düşse bişey olmuyo mendebur şahsiyete (olan bize oluyo)
  • vakumda gerçekleşmesi makbul düşüş şekli.
  • dağcılıkta kullanılan iplerin bir ucu kayaya bir ucu vücuda esnemeyecek bi şekilde sarılarak yüksek bir yerden atlanılarak yapılan spor. adrenalin had safhada oluyor. ama gerilme olmadığı için omutilik için sakıncası varmış. sporu icad eden adam bir gün iplerden birnin kopması sonucu ölmüştür.
  • d=1/2gt^2
  • (bkz: free fall)

    boşlukta hissetme hissi, lunaparka gidip de hissetmek için bazan para verdiğiniz ,bazan kaçmak için tutanacak birşeyler aradığınız ,tadıp da ağzınızı buruşturduktan sonra birilerinin suratına mı tüküreyim yoksa yutup da "belki ağırlık yapar " (sen bi düşün 10 dakka bu paradoksu ben geliyorum) dediğiniz durum.
    (tabii git yat abi de diyebilirsiniz)
  • bazan uykuda veya yorgunken birden hissedilen, bazan da rüyada görülen bir histir. uyanıkken hissedildiğinde müthiş bir zevk verir ama biryerlere tutunma ihtiyacının başgöstermesi yakındır. rüyada görüldüğünde ise bir çeşit güvensizliğin ya da korkunun sembolüdür ve rüyayı gören genelliklekorkar, bir yere düşeceğini sanır. uyanıkken korku değil zevk vermesinin nedeni de aslında hiçbir yere düşmediğimizi bilmektir.