şükela:  tümü | bugün
  • gemide'nin yazari, yonetmeni. yeni filmi dar alanda kisa paslasmalar yakinda vizyona girecekmis.
  • yeni sinemacılar tayfasının elemanlarındandır... ilk filmi gemide ile yureklerimizi kazanan, dar alanda kısa paslaşmalar la bizi olmasada festival jürilerini fetheden son filmi maruf la... bu ne yaaa!! dedirten umutlarımızı bağladığımız son donem turk sinemasının parlak yonetmeni...
  • 4. uluslararasi eskisehir sinema gunleri acilis kokteylinin ardindan icmeye evde devam ettigimiz hos muhabbetli, super insan, iyi yonetmen. cabuk sizip muhabbetin gerisini kacirmis olmak uzucu.
  • bilgi universitesi'nde film atolyesi calismalarini yoneten kisi.
  • en son yönetmenliğini üstlendiği kibariye dizisi için "para lazım yeni projelere herhal " dedik ama (bkz: kurtlar vadisi)için ne diyeceğimi bilemiyorum.
  • gemide gibi süper bir film çekerek gölümüzü kazanmış, ancak maruf gibi korkunç bir film çekerek bizi hayal kırıklığına uğratmış yönetmen.
  • nesrin'in silaha ateşleme sahnesi ve polat'ın aslan bey'in ölümünü öğrendiğinde etrafın simsiyah olması gibi hollywood vari sahnelerle kurtlar vadisine renk katan, dizinin yeni yönetmeni.
  • kurtlar vadisinin kalite çıtasını yükselten adam, hani biz de verilse emmy ödülleri gibi bir şey, topunu silip süpürürdü
  • ders verdigi bilgi sinema atolyesinde kendisine orjinal bir senaryo fikriyle gidildiginde "sinemada oyle seyler olmaz, seyirci inanmaz, olacak seyleri cekmek gerekir" diyerek gariban ogrencilerini koparan, ayrica olabilecek film konularina ornek olarak nanni moretti'nin ogul odasi'ni gosteren sinema kisisi.

    (bkz: arsen lupen)
  • ne kadar iyi yönetmen oldugu laleli'de bir azize filminden anlasilan yönetmen.

    edit: buradaki kastettigim seyin yanlis anlasilmasi üzerine editleme geregi duyuyorum. gemide'nin de lalelide bir azize'nin de senaryosunu serdar akar yazmistir. ama ayni hikayenin serdar akar tarafindan çekilen gemide kismi basyapit iken, kudret sabanci tarafindan çekilen laleli kisminin daha zayif kaldigini anlatmak istemistim.