şükela:  tümü | bugün
  • istanbul film festivali'nde shoah adlı belgeselin (ki yönetmene göre bu film bir belgesel değil) yönetmeninin pera'da olan söyleşisinde çevirmen olarak muazzam bir fransızca ve ingilizce konuşarak beni benden almıştır. italyanca ve ne kadar anadili olsa da türkçe'yi de sayarsak sular seller gibi 4 dil konuşmasına bile sırf saygı duyabileceğım oyuncu.

    ha fransızca bilmiyorum; ama en azından çevirdiklerini dinleyen biri olarak, bir de "eee" "ee" tarzı sesler çıkarmadan konuştuğunu da göz önünde bulundurursak sanırım böyle diyebiliriz.

    (bkz: fatih terim ingilizcesi)
  • türkmax'da yemek programı yaparken istisnasız her konuğuna birini baştan çıkarmak için yemek yaptın mı? aşk mı yemek mi? diyen soran oyuncu.
  • bu kadının oynadığı bayık olmayan bir film yok gibi...bayık filmlerin karakter oyuncusu. oynadığı roller için de genelde vasıf gerekmemektedir. nesine ölüp bitiyorsunuz anlamak mümkün değil...
  • en büyük feysbuk aktivisti.
  • çok afedersiniz ama harbi kendisinden sıkıldım. göbeğinden de zıpçıktı saç, bakış ve her şey ama her şeyinden. tamam uluslararası bir insansınız, tamam yabancı dilleriniz güzel, aşırı olmamakla beraber...ama yemek tarifi veriyorsan zottirik yemekler yapmayacaksın. somon tarifi veriyor orda, ulan somonun kilosu kaça haberin var mı allah aşkına...paristeyim, yarın tunusa gideceğim, geçen gün sergio anlattı, bianca kahve yaptı, canım milföy istedi, bla bla bla...türkiye'de işler başka türlü yürüyor. metrobüse bin canım. kilo ver, iç organların yağ bağladı. bir yere kadar zekanla insanları etkileyebilirsin. bilmiyorum, saygısızlık etmek istemiyorum ama kesinlikle ekrana yakışmayan biri. onu nasıl olur da beğenmişim önceden...yabancı okullarda okumak, yurt dışında yaşamak yabancılaşmak gerektirmez. elitist sanatçı, modern, cool, marji tavırlar bir yere kadar. klasik ve sade olmak daha iyi gelebilirdi kendisine. ya da büyük elçi falan olsun ne bileyim.. hayali bir türkiye'de hayali bir kültür bakanı da olabilir.
  • her rolünde aynı olabilmeyi başaran nadir kişiliklerden biri daha.

    cihangirdeki arkadaşlarım nolur kızmayın, durum budur.
  • türkiye'nin ilk fantastik çocuk filmi olduğu söylenen, kapadokya'da çekimlerine başlanmış olan hititya madalyonun sırrı filminde oynayacağı söylenen oyuncu. merakla bekliyoruz.
  • kendisinin ıslak köpek ile birlikte yapmış olduğu bir şey var..böyle kitap okuyor, ıslak köpek elemanları da gitarla kuş sesi falan..neyse anlatamadım kendiniz izleyin:
    http://www.youtube.com/watch?v=13f5orclzpk
  • uzaktan görüp sesine, üslubuna ve tavırına maruz kalmaya tahammül edemediğim hatta ilk andan itibaren dövme isteği uyandıran insanlar vardır. genelde önyargımda haklı çıkarım çünkü kibiri amatör de profesyonel de kamuflajlasa sonunda kendini belli eder. esneklikten nasibini alamamış, mükemmel olmadığını bildiği halde dört dörtlük bir insan evladıymışçasına kendini sunan ve geri adım atmamayı öyle kalmayı bir marifet sayan insanlardır bunlar. kendilerine söz söyletmezler öyle bir kanaldan konuşurlar ki kendilerini eleştirilmesine dahi müsade etmezler.

    bu insanlar komplekslerini avantaj olarak kullanmayı öğrenmişlerdir. serra yılmaz'da böyle bir kişi diye düşünüyorum. yanılıyor olabilme ihtimalim ise istatistiki olarak zayıf. es kaza yönetmen olsam ( o kadar ayağa düştü ki bu titr yani ülkede es kaza olmayacak iş değil ) negatif enerji girmesin diye bu kadını yemekçi olarak bile sete sokmam. yemek diye ego satar çünkü kendisi.

    ilişkili not: zaat-ı muhterem hacıyatmaz kadınımız çokça gündemde olduğundan 1-2 röpörtajını ucundan okumuşumdur ya da katıldığı programlarda görmüşümdür ondan daha destekli sallıyorum. fakat mesela müziğini bir iki kere dinleyip aman evlerden uzak olsun dediğim, televizyonda ve gazetede 3-5 kere kendini gördüğüm ve antipatik bulduğum hamervahlar da var. onların karakterini de bu kadına benzetiyorum acaba sözlükçüler ne düşünür...
    bülent ortaçgil, sezen aksu, bülent erçetin, birsen tezer, yaprak dökümünde oynayan botokslu köfte 'baba' adam, gülse birsel ve onun kocası olacak zırtapoz, eyüp can (radikal editörü) ve fak badisi elif shafuck.

    bunları da şahsen tanımıyorum ama bana uzaktan cigeri 5 para etmez insanlarmış gibi geliyor. tabi emin olamıyor insan. bu tip modeller istediği kadar entellektüel olsun o kafayla, bildiklerini de yanlış yorumlarlar, kendilerine yontarlar. bunlardan bi yol olmaz ben size söyliyim.

    etkileşimli düzenleme: sezen aksu'nun samimi olduğunu söyleyen oldu. zaten şu saydığım isimler arasında tereddüt ettiklerim birsen tezer ile sezen aksu idi. sezen aksu öyle değil diye itiraz gelince içim bi cız etti. çünkü bazıları da dışarıdan anasını gözü görünüp içeride saf olabiliyorlar kabuklular diyorum ben bunlara. aksu'da bu tipten herhalde görmeden emin olmamakla birlikte.
  • radikalde okunması gereken röportajı için;

    http://www.radikal.com.tr/…gi-basaran&categoryid=97