şükela:  tümü | bugün
2383 entry daha
  • işten eve evden işe gidiyorum. arada bir birkaç arkadaşımla takıldığımız 1-2 saati saymazsak sosyal yaşamım yok gibi. sosyal medya da kullanmıyorum zaten. şimdiye kadar da ciddi bir ilişkim olmadı. yakışıklı değilim ya da herhangi bir çekiciliğim yok belli ki şimdiye kadar bir ilanı aşk veya benden hoşlandığını belli eden biriyle de karşılaşmadım. dönemsel olarak sevgili bulmak için çaba sarf etmeyi istediğim zamanlar olsa da genelde dönüp dolaşıp müziklere, filmlere ve ilgi alanlarıma yönelmek durumunda kalıyorum. kadınları sevmiyorum. insanları da sevmiyorum zaten. bebeğinden yaşlısına kadar. tek istisnam zeki ve idealleri olan insanlardır. onlara her anlamda saygı duyarım. bir gün olmaz ama bir sevgilim olacaksa 2 kriterim bunlardır. her zaman kısa bir hayatım olacağını düşünmüşümdür. 30 yaşımı göreceğimi sanmıyorum. intihar edeceğimden değil. çok takıntılı, çok mükemmeliyetçi ve çok düşünen, asık suratlı her daim herkesi ve her şeyi eleştiren, küfürbaz, alaycı bir insanım. yani genel olarak normal bir insanın sevmeyeceği hemen her özellik bünyemde mevcut. bu kadar sevgisizlik insanı öldürür. bende hiç sevgiyi yaşamadan bu hayattan göçmüş olurum.
  • aşkın öyle aranıpta bulunacak bişey olmadığını düşünüyor olabilir (bkz: ben)

    sanırım bir ilişkilerden neler bekliyor olduğunuzla da alakalı bu biraz.
  • ilişki kovalama isteği kalmamış o eşiği aşmış insandır, kendine vakit ayırması ve bir silkelenmesi gerekiyordur yapmaz, canı istemez yapmaz, güveni kırılmıştır yapmaz istemeyince olmaz yani çok da parası olsa çok da alımlı olsa bu böyle. fırsatı da ayağına gelse belki hayatının aşkı da olsa ilişki istemez bir şeyler kırılmış olabilir içinde, zaman lazım zaman
  • kadınlardan vazgeçmiş insandır.
  • detoksa girmiştir. kafayı rahat tutmak ister.
    gelirse kendiliğinden gelir zaten.
  • çiftlerden oluşan arkadaş çevresini kizdiran insandır.

    yahu şöyle çift çift takilicaz takılamıyoruz senin yüzünden. bul artik su kadiniiii.
  • sevilecek bir yanı olmadığını fark etmiştir.

    (bkz: bir arkadaş ekolü)
  • << bir şeyi bulamadığın yerde aramak, aramak değildir >> demiş adamın biri.

    bunu fark etmiş olabilir
  • bir kadınla ilişki yaşayacaksam sadece seks odaklı düşünemem. kadın hayatı anlama, anlamlandırma noktasında benimle düşüncelerini paylaşmak zorunda. türk kadınlarıysa bugüne kadarki gördüklerimden yola çıkarak... erkeğin kölesi olmaya doğru bir yol çiziyor kendine, ırgat olarak, eşek olarak kullanıyor erkeğini.
    kendisini ifade etme konusunda yol katetmiş, zevklerinin farkında, hobileri olan kadınlar var mı, varsa da benim haberim yok.
  • kimsenin ilgisine ve sevgisine ihtiyacı olmayan insandır.
1265 entry daha