şükela:  tümü | bugün
  • manyak. bildiğiniz manyak.

    ya salak bi kere sen geçmişte var mıydın ya? seni ne ilgilendirir seninle alakası (geçmişte) olmayan bi insanın geçmişi???

    bak işte hepsini elinin tersiyle itmiş ve seni seçmiş kızceğiz, sen buna bak. demek ki sende bi şey var.

    valla ben böyle düşünüyorum. pomçiğim beni seçti demek ki bende olup kimsede olmayan bi şey var. yoksa neden bende karar kılsındı?
  • değişik erkektir.

    sistem olmadığından bu sorgulamayı hiç yapamıyorum. devletin bir işi düzgün olsa dişimi kıracağım.
  • maldır. geçmiş bitmiş mevzuları eşmekten anın keyfini duyamaz. üzülür kaybettiklerini düşünebilirse tabi. boşverin gerçekten bu düşük kaliteleri önünüze bakın her daim. sizin en azından bi geleceğiniz var onun elinde hep bi geçmiş. allah büyük, görür bunları, kimsenin haddi değildir bi kişinin geçmişine dair hataları yüzüne vurmak.
  • ben sorgulamadım.hani geçmişinde ben yoktum dedim,herkesin hayatı ne yaşadıysa yaşadı dedim saygı duydum.sonra ne mi oldu?

    sekiz ay boyunca birlikte olduk,yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmedi falan filan.
    ortada herhangi bir sorun yokken benden ayrılmak istediğini söyledi ve bir ay içinde eski sevgilisiyle evlendi.

    ben hala sorgulanmaması taraftarıyım ama yine de siz bilirsiniz.
  • sevmiyordur. alışkanlıkları yüzünden kendi hayatını da piç ediyordur, sorgulamaya başlamışsa asla mutlu olmayacaktır.
  • bireyin geçmişinde yaşadıkları ve yaptıkları karakterinden izler taşıdığı için değerlendirme yapması normal erkektir. 23 kez aldatmışsa, hard partylere gitmiş bir kızsa birden olgunlaşma yaşamadıysa aynı alışkanlık ve huylarından kolay kolay vazgeçmeyecektir. geçmiş geçmişte kalmış diye bir saçmalık yoktur. geçmiş dediğimiz şey 15 yaşında yaptıkları değilse gayet de kendisi hakkında gerçekçi çıkarımlara ulaşmayı sağlar.