• sinematografik yazar. ancak başarısız. azmini takdir etmiyorum. herhangi birşeyini de takdir etmiyorum. boş beleş, "iyisini biliyosan sen yap madem"neticesizliğinde.
  • ne sinemadan ne filmden ne diziden anlıyor; insanın bilmediği bir konuda yıllardır üst perdeden konuşması da bayağı cesaret ister doğrusu.
  • sanırım sinema ile ilgileniyor, ilgilenmesin.

    the french connection(#27808391) filmine, bu film klişe bir filmdir demiş. 1971'de çekilen ve bu tür filmlere dair klişe denebilecek bir çok şeyin(sinematografilk ya da kurgusal olarak) kitabını yazmış bir filme klişe demek 70 yaşındaki ev hanımı annemin kuantum fiziğini kinetik enerjiyle açıklamaya çalışması gibi bir şeydir herhalde.

    bu filmi beğenenler sinemadan elini eteğini çeksin diyor girdisinin sonunda. tamam dostum bütün sinema camiası çekti elini eteğini, sana kaldı her şey. haydi oyna şimdi oyununu.
  • tarantino filmlerini izlemiş. izlesin ama yorum yapmasın.

    tarantino’nun son filmi hakkında şu (bkz: #94413796) yorumu yapmış. bu filmin önceki tarantino filmlerine benzemediğini, tarantino’nun en kötü filmi olduğunu söylemiş. yaptığı filmlerin oscar’da değil cannes’da yarıştığını, süper kahraman filmi yapmayıp içimizdeki insanları ustalıkla çektiğini, yapmacık diyaloglar yapmayıp belki de dünyanın en iyi diyalog yazan adamı olduğunu sayın yazarımız bilmiyor. (bkz: sen boş yapmaya devam et)
  • spoiler yazmasını bilmeyengillerden bir başka yazar.

    (bkz: adore/#36405266)
  • bir yazar, hoşgelmiş.
  • (bkz: #29787207) numaralı entry'sini okuduğumda ağzına sağlık dediğim yazardır.
  • ekşi sözlük denen gerçeğin yamulduğu, değiştiği ve dönüştüğü bu çölde carl haag'ın fırçasıyla yaptığını kelimeleriyle yaparak varoluşsal bir kritikizm yaratıyor. cümle yapıları, kelime kullanımı ve gramer hakimiyeti eşsiz denebilir. herhangi bir yazarın kopyası olmadığı çok aşikar. tamamen kendisine ait bir cümle matematiği ile yazıyor.

    sinema, zannederim sherlock holmes 90 için içi milyarlarca vorteks içeren bir okyanus. o bu anaforlara nefsini kaptırmadan tantosuyla sivrilttiği dilini cesur bir şekilde yüzüne vuruyor acemi sinemacıların. zat-ı alisinin şimdilik kendisini kalfa olarak gördüğünü varsayarak, ustalık dönemini hasretle bekliyorum.
  • takip edilesi bir yazar. sözlük'ü bir sosyal medya platformu gibi değil de teması olan bir blog veya bir gazete köşesi gibi kullanan yazarlar bu platform için çok değerli bana kalırsa. kendim hiç başaramasam da yalnızca belli başlı kanallara katkı yapan yazarları takip etmek ve okumak iyi oluyor.
  • farkındalığı yüksek yazardır. film yorumlamaları ayrı güzeldir.

    (bkz: #29847843)
hesabın var mı? giriş yap