şükela:  tümü | bugün
  • eylül 2016 da vizyonda olacak korku filmi.

    http://boxofficeturkiye.com/film/siccin-3-2012934
  • ilk iki filmi çok başarılı bulduğum için bu filmi sabırsızlıkla bekliyorum.
    ayrıca, büyü yaptıranların hepsinin allah cezasını versin tez zamanda.
  • fragmandan filmin konusunu çıkardım bile. sanırım baayan bir cin, adama aşık. adam da başkasına aşık olup evlenince çıngar çıkartıyor. böyle ya da buna yakın bir konu.
    yine de siccin serisini seviyorum ve merakla bekliyorum
  • iki üstteki entry’de iddia edildiği gibi değil, -genel olarak- ''korku filmleri’ ve türk korku filmleri aramalarında youtube’da reklamı yapılan filmdir.

    (bkz: broad match) evet yüzlerce başka başka şey yazsan da siccin3 çıkabilir, bu da gayet normaldir.
  • filmi izledim.son 20 dk sina kadar sikintidan patlamisken son anlarda oyle bir final oldu ki bekledigime degdi yani.spoiler vermiyorum.gidin izleyin.ilk yari sikilip cikma hatasinda bulunmayin.yalniz hasan karacadag filmlerini daha begeniyorum onu belirteyim.
  • dün filmi seyrettim. siccin serisi arasında kıyas yaparsak biraz daha gerideydi. film konu olarak gerçekten çok iyi. klasik cin mevzularına farklı bir yönden bakılmış. sonu tatmin edici. sahneler klasik sesle korkutma ağırlıklı. ara ara hoplatıyor koltuktan. dabbe 7'ye kadar daha iyisi gelmeyecek bundan emin olabiliriz bu nedenle sinemada seyredilmesini tavsiye ederim.

    --- spoiler ---

    tek cümlelik spoiler içeren özetimi de vereyim. "ya insanlar cinlere musallat olursa?"
    --- spoiler ---
  • ilk iki filmin gerisinde kalmış devam filmi. ilk yarı yaşadığım hayal kırıklığını atlatınca ikinci yarı biraz da olsa keyif alabildim ama tercihimi don't breathe'ten yana yapsaydım diye düşünmedim de değil. alper mestçi'nin ilk siccin de yarattığı saf korku duygusuna hayran olup heyecanla diğer işlerini beklemiştik. siccin 2 dramın dozunu ayarlayamasa da yine oldukça etkili korku sahneleri olan iyi niyetli bir çalışma olarak aklımızda kalmıştı. üç harflilerin devamıyla karşımıza çıkan metçi başarılı bir korku filmine daha imza atıp korku sekanlarıyla oldukça geren bir iş çıkarmıştı. siccin açısından beklentimiz yüksekti ama siccin 3 korku anlayışı olarak bu ara filmin de oldukça gerisinde.

    standart bir senaryoya zorla oturtulan jump scare lerden medet uman mestçi sanki ilk korku filmini çekiyormuşcasına korku açısından cesaretsiz davranmış. ilk filmi musallatın da altında kalan bir işe imza atmış. musallat 2 ile neredeyse aynı seviyede seyreden bir film var karşımızda. sadece finalde çözümlenen olaylar ile biraz anlamlanıyor.

    finali ön plana çıkarmaya çalışırken kalan kısımları etkisizleşen filmin ilk yarı neredeyse içine girmek imkansız. korku adına çekilen sahneler etkisiz,yetersiz ve sıkılmamak da pek mümkün değil açıkçası. film ikinci yarı ortası itibariyle seyre değer hal alıyor ama iş işten de geçmiş oluyor. bir ara yaş sınırı yükselmesin diye mi kasmışlar diye düşünmedik bile değil. ayrıca filmdeki aşk olgusu daha çok bilet satılsın diye araya sıkıştırılmış gibi. aşk sahneleri zorlama ve yersiz duruyor. çiftin ilişkileri ile ilgili birşeye şahit olamıyoruz çünkü. ben seni çok seviyorum, yıldız olsam seni görürüm, senin için gökteki ceylanları vururum gibi beylik sözler de çiftin ilişkisi ve motivasyonu hakkında bize pek bilgi vermiyor.

    mestçi takip ettiğim ve sevdiğim bir yönetmen. imza attığı talihsiz projelerden biri olamasa da siccin 3 yönetmen için bir geri adım. yönetmenin gişe kısmından çok içerik kısmına yoğunlaşması ve senede mümkünse bir tane film çekmesi onu da tam anlamıyla çekmesi kendi adına olumlu olacaktır. gişe demişken korku seansı filminde ne aşk ne dram korkunun önüne geçiyor ve film çok sert bir korku filmi ama dünyada gişe rekorları kırabiliyor. gişe yapmak için farklı formülleri zorlamaya çokta gerek yok. yetersiz finaline rağmen taş gibi ilk siccin çokta uzakta durmazken.
  • http://www.populersinema.com/…za-ve-faust-31576.htm

    alper mestçi daha önceki filmlerinde kullandığı dram-korku harmanını bu filmde daha da usta bir biçimde kullanmış. mestçi'nin de röportajlarında belirttiği gibi ustalık eseri olduğu rahatlıkla söylenebilir. romantizm ve korkunun uyumlu birlikteliği, izleyiciyi başarılı bir biçimde kendine çekiyor. siccîn 3, girişi ve sonucuyla yönetmenin ilk filmi musallat'a bir saygı duruşu niteliğinde. aynı zamanda temasıyla da adeta yerli bir faust uyarlaması. filmdeki çekim ve görüntüler sanat sinemasına oldukça yakın duran, başarılı görsellerle oluşturulmuş. filmin içerisinde yer alan metaforlar seyircilerin tüylerinin ürpermesini sağlayacak ustalıkta tasarlanmış. halen gösterimde olan mestçi'nin bu yılki diğer filmi üç harfliler 3: kara büyü filminde olduğu gibi koltuktan zıplatan bazı sahneler bu filmde de mevcut. gece çekimleri ve büyü sahnelerinde gotik atmosfer başarıyla yaratılmış. bununla beraber tekinsizlik hissi film boyunca seyircilerin yakasını bir an olsun bırakmıyor.

    ayrıca müziklerin geçişi, ses efektleri oldukça profesyonel olarak tasarlanmış. drama sahnelerindeki seslerin korku sahnelerindeki seslere geçişleri profesyonelce ve organik bir biçimde eklemlendirilmiş. bazı sahnelerin geri planında yer alan nefes alma sesleri, izleyicilerin kendi nefes alma sesleriyle ister istemez eşleşiyor. bu da izleyicilere filmin içindeymiş hissi yaşatarak, karakterle özdeşleşim kurmasını sağlıyor.

    fimdeki oyunculuklar göz doldurucu. deniz gündoğdu'nun 5 dakikalık kısa performansı, dramın en iyi yansıtıldığı sahnelerden biri olarak şapka çıkartılacak seviyede. adnan koç film boyunca aşktan korkuya, korkudan aşka ritmi ustalıkla yönetiyor. cem uslu'nun oyunculuğu ise abartıdan uzak, gerçekçi ve oldukça başarılı. mestçi'nin önceki filmleri musallat, siccîn, siccîn 2 filmlerinden aşina olduğumuz nur yüzlü havas alimi bu filmde de mevcut. siccîn 3'te ağaç kültünden soğan kabuğu ve kemiklere, dolunaydan köpek havlamasına, 13 sayısından muskalara değin halk inançları ile batıl inançların izleyicileri boğmadan, ustalıkla yerleştirildiğini de ayrıca belirtmek gerek.

    sonuç olarak mestçi'nin bu ustalık eserini türk korkuseverlerin film gösterimdeyken kaçırmaması gerek.

    gizem şimşek (populer sinema)