şükela:  tümü | bugün soru sor
  • ekşi sözlük'ün ne kadar boş beleş insanlarla, ne kadar düz mantık beyinlerle dolu olduğunu bize göstermiştir. ulan insan, sen ilk önce bir bak bakalım vergi tablolarına bu devletin geliri hangi ürünlerden sağlanıyor, bir bak bakalım tütünün/alkolün getirisine. bir de gitmiş sanki o vatandaş hiç vergi vermiyormuş gibi, aa ben espri yapacağım şimdi dur bekle minvalinde kıçından uyduruk bir şeyler yazmış, allah akıl fikir versin.

    ne olur ne olmaz: görsel
  • yanlış olandır.

    amerikan ekolünden gelsin;
    (bkz: ben vergisini ödeyen bir vatandaşım)
    ayrıca;
    (bkz: sigaradaki vergi oranı)

    sigara içenlerin verdiği vergilerle yaşıyosunuz kardeşim, akıllı olun.
    biz ciğerimizi, sağlığımızı, ömrümüzü feda ettik bu vatan için, ya siz???!!!11!iki *
  • devlete 5 milyar lira yıllık sağlık masrafı olan sigara ve turevlerinin, devlet tarafindan çok görülmesi sonrasında ortaya atılan iddia. oysa ki, sigara ve alkolden alınan vergi devletin topladığı yıllık verginin 3 te biri. devlet otursun oturduğu yerde sigara icenleri de kendine küstürmesin.
  • yanlıştır. zincirin en altındaki tabakaya ceza veremezsiniz. tertemiz hava sahası istiyorsan komple sigarayı kaldıracaksın. o da olmayacağına göre bu tarz muhabbetlere gerek yok.
  • sigara içenlerin alkol kullananların ve şişmanların sağlık sigortaları kesilirse tadından yenmez bu ülke. hastanelerde sıra olmaz özel hastaneler siki tutar falan. öyle malsınız ki keşke ölseniz. yanaşmayın dumanımla boğarım!
  • sigaramı alırken, zaten vergimi peşin ödediğimden saçma olan istektir.
  • saçma bir istek. ama "vergimi ödedim" ile savunulması teknik olarak daha saçma. sigaraya ödediğiniz vergi dolaylı vergi iken, sağlık masrafları havuzu gelir vergisinin sosyal güvenlik payından alınır.

    özetle teknik olarak; sigara için ödediğiniz vergilerden sağlık harcamaları havuzuna bir kuruş bile gitmez.
  • tek dal sigara kadar aklı olmayıp sigorta primlerinin kendi vergisiyle ödendiğini sanan; ayıklanırken düşüp koltuğun altına kaçarak dört ay boyunca bulunamayıp kurumuş bezelye tanesi kadar beynin ürünü halk sağlığı felsefesi.
  • sigara içmediğim için umrumda olmayan kesinti. ama alkol için böyle bir öneride bulunan götüne 100'lük yeni rakı şişesini sokarım.

    adamdan aldığın yüklü vergiler yüzünden herif kanser olacak, sonra sigortan yok öde ameliyat parasını diyeceksin.. akp bile bu kadar acımasız değil, hitler soyundan mı geliyon amk..