şükela:  tümü | bugün soru sor
  • ubisoft tarafından çıkarılan silent hunter serisinin son oyunu.
    bilgi için bakınız: http://www.silent-hunteriii.com/

    2004 sonbaharında çıkması bekleniyor.
  • denizaltında görevli tüm askerlerin moral, tecrübe gibi özelliklerinin de oyuna dahil edildiği, tatbikat ve eğitimle bazı kritik işlemlerin (torpido reload) eğitimli personel tarafından daha hızlı yapılması gibi özellikleri ile rakiplerinden sıyrılan oyun.
  • in game footageları ile insanın ağzının suyunu akıtan oyun.

    http://www.silent-hunteriii.com/uk/videos.php
  • 2005 şubatında çıkacağı açıklanan oyun. merak edenlere fırtınalı in-game videosu:
    http://media.ubi.com/…/videos/sh3_stormyweather.wmv
  • resmi sürüm tarihi 15 mart 2005 olarak açıklanan oyun.
    http://207.44.164.159/phpbb/viewtopic.php?t=28752
  • 18.03.2005 tarihinde piyasaya çıkmış olan oyundur. türkiyeye ne zaman gelir, korsana ne zaman düşer tartışılır tabi.
  • henüz korsan piyasayı bırakın türkiyede orjinali dahi tezgahlara düşmemiş olan oyun. şahsım tarafından torrent ile indirilmiş olup pek de güzel oynanılmaktadır. safi bu oyun için sistem yenileyip bir adet radeon 9600 xt ile güçlendirilmiş bilgisayarımda sorunsuz çalışmaktadır.

    3d interior ve crew managment olayı ile insanı bir oyun oynamaktan ziyade bir denizaltı komutanı hissine sokan ve gerçek zamanlı oynandığı takdirde komutan locasında sabah kahvaltınızı edip de günbatımında yelkende biralamınıza olanak verecek şekilde mükkemmel bir grafik motoruna sahip. yaklaşık bir haftadır bir alman denizaltısında yaşıyor gibiyim.
  • 9600pro ekran kartımda gök yüzünü siyaha yakın bir renge boyaması haricinde muhteşem oyun.
    manuel oynarsanız sadece tutorialları bile 2 gün sürebliyor...
  • mükemmel bir oyundur. oyun değil tecrübedir. insanı sıkıp bunaltan, bin bir detayla sıkan* bir simü-işkence değildir. zorluk seviyesini oyuncuya seçtirir. öğrendikçe daha zor yaparsın, daha realist yaparsın. çok güzeldir. hele denizden ve navigasyondan anlıyorsanız daha da bir güzel olur.
  • kontroller öncekine göre daha gerçekçi. torpidolar konusunda birtakım sorunlar var, engele takılan torpido hiç bozmadan yoluna devam ediyor. aa gun ve naval gun * idaresi detaylandırılmış, hedef seçme ve hedef üzerinde nişan noktaları birbirinden ayrılmış. tecrübesiz askerleri silah başına gönderirseniz başınıza dert alırsınız benden söylemesi. düşman gemileri öncekine göre daha zeki, saldırma planları ve güzergahları denizaltıyı köşeye sıkıştırıyor. henüz yeni sisteme alışamadım, nisana kadar olayı bitiririm. son bir söz de tutorial ile ilgili, güzel kardeşim bu kadar kod yazmışsın, ter dökmüşsün, neden tutorialı oyun esnasında real time göstermiyorsun? ben mecbur muyum hangi kontrolün nerde olduğunu ezberlemeye değil mi canım arkadaşım? a benim güzel kardeşim. (bkz: roman oyun havası)