1. agzı burnu kırılası, uyuzun önde gideni, malın ötesi, bi siktir git cay koy denilesi breaking bad karakteri.

    valla uyuzum bu yosmaya, çıksın diziden, açsın bryan cranston'un önünü. adamı kanser eder böyle kadınlar.
  2. kontrol manyağıdır. ezdin adamı, paspas ettin.

    bir de bu pis kadın, millete caka satıyor. utanmaz, ahkam kesiyorsun ama kendin beterin beterisin. adamı kanser ettin, yetmedi, öldüremedin daha.
    walter pis işlere bulaştı ama en azından o paraları güle oynaya ezmek gibi bir niyeti yoktu, ben ölünce aç ve sefil kalmasınlar dedi. neyse, eminim senarister sana uygun bir ceza kesmişlerdir.

    (bkz: hamileyken sigara içen kadın)
  3. kontrol manyağından öte ilgi manyağı kadındır, walt'ı bu kadar kontrol altında tutmaya çalışmasının tek sebebi ona ilgi göstermediğini düşünmesidir. haa accık ilgi görsün, hemen ilgi gösteren kişiye sırnaşır, gider beneke'nin dibinden ayrılmaz zart da zurt... kendisine dexter'ın rita'sına paralel duygular besliyorum, işallah sonu da aynı olur dinimiz amin...
  4. breaking bad dizisinin en uyuz karakteri. bakışları o kadar delici ve rahatsız edicidir ki, benim bile ekranın önünden kalkıp gidesim geliyor...
  5. --- spoiler ---

    bir şey yapmadan iki dakika dursa ölücek olan kadın.plan üstüne plan yapan kadın.kocası uyuşturucu üreticisi oldu diye dünyanın yaygarasını yapan ama daha sonra bundan yararlanan bunu da ilginç bir soğukkanlılıkla yapan kadın.iticiliğin başka bi boyutunda olan kadın. la bir dur sakin ol ya.

    --- spoiler ---
  6. karakteri güzel taşıyor, güzel oynuyor ama sürekli bir hava var üzerinde bulamıyorum o havayı, her sahneden yüzünde 'ben de şimdi koşarak duştan çıktım ne oldu?' havası var kadında böyle, bir heyecan her kelimesinde, daha başka heyecanları varsa bulup gene paylaşacağım diğer sağlam castlardan biri kendisi ayrıca.
  7. 3. sezon 3. bölüm sonunda orospuluğunu kanıtlamıştır. zaten baştan beri izlerken hep bi orospu diyesim geliyordu da walter jr. hatrına demiyordum.
  8. eve donen kocasini mahkeme duvari suratiyla karsilayan es var ya.. iste bu o. adami evlilikten sogutur bu tipleme

skyler white hakkında bilgi verin