şükela:  tümü | bugün
  • ayni zamanda modada da bir tarz oldugunu belirtmekte fayda var, gunumuz kadinlarindan gywneth paltrow bu akimin en iyi temsilcileridendir* .
  • berlin'den cikma bir cagdas sanat + moda dergisi.
    her sezon (yilda dort kere) farkli bir "konu" ve cevresindeki sanatcilari isler.
    konseptli yani, konseptuel.
  • piyasada kozmetik ürünleri bulunan marka. gayet hoş renk seçenekleri var.anlamadığım hedef kitlesini neden siyahi hanimlar üzerine yoğunlaştırmış olduğu. google'da aradığınızda şöyler birşey çıkıyor karşınıza:

    "noble sleek stockists of 100% human and synthetic weaves, wigs, braids and accessories and cosmetics for black women."
  • cok uygun fiyatlara gayet kaliteli ürünleri bulunan kozmetik markasi. özellikle rengarenk far paletleri ($ahsi favorilerim oh so special ve au naturel) ve alliklari cok iyi. hani nars 'in $u yere göre sigdirilamayan orgasm alligi var ya, hah i$te bu adamlar bunun gayet ba$arili bir dupe unu sürmü$ piyasaya. adi "rose gold", orgasm'in %100 aynisi degil, (daha az pembe ve biraz daha fazla altin parcaciklari var) ki bu haliyle benim $ahsen daha cok ho$uma giden bir ton. ayrica nars orgasm 30€ satilirken, 6€ satilan sleek her halükarda ho$uma giderdi zaten.

    bi de böyle pamuk prenses gibi kirmizi yanaklarim olsun diyenler icin scandalous isimli bir alliklari var ki, onu almaya henüz cesaret edemedim.
  • allıklarında nars'ın orgasm, exhibit a gibi über renklerinin dupeları olduğu gibi, nars'tan daha az içeriğe ve daha az zararlı içeriğe sahip. mica ve talc hepsinde olduğu gibi bunda da var gerçi, en azından cosdna.com öyle diyor. trio allıkları nars'ın yarı fiyatına. makeupalley'deki oylar ve yorumlar nars'la yarışacak seviyede. ambalajları da hiç kötü değil, mac'ten iyi olduğunu söyleyebiliriz.
    hiç fena durmuyor.
  • ing. aşırıya kaçmadan şık, zarif.
  • yakın zamanda gratislere geleceği söylenen ingiliz kozmetik markası. özellikle allıkları ve mat likit rujları alınasıdır.
  • yakında gratis tarafından satışa sunulacak olan ingiliz kozmetik markası.
  • matte melerini onermediğim kozmetik markasi. surdukten sonra bi saat icinde putur putur olup dokülüyor. belki dudağı cok iyi nemlendirdikten sonra denemek gerekiyordur. renkleri cidden cok hos mat olan butun kozmetik urunlerine bayiliyorum ama olmamis yahu o paraya okuz aliriz zten. bu arada sorun cikarmayan mat likit ruj onerecek arkadaslar lutfen cekinmesinler.
  • matte me serisinin dudakları çok fena kuruttuğu drugstore marka. birthday suit rengine hastayım ama resmen kylie jenner'a döndüm. çoğu kişi kalıcı olmadığını söylese de benim dudaklarımda bile kalıcı durdu açıkçası. sırf rengi için bile alabilirim, lip balm'la peelingle halledicez artık.