şükela:  tümü | bugün
  • (bkz: 10 kasım 2019 fenerbahçe beko - beşiktaş maçı)'nda yaşanmış enteresan olaydır. sloukas takımı sahaya çıkarken sondan ikinci sırada geliyor, pankarttan yaklaşık 1 metre mesafede ve elleri arkada bağlı olarak yürüyor, hiçbir suretle pankarta dokunmuyor. net olarak bilinçli şekilde yapılmış bir davranış.

    yaşadığınız ve hizmet ettiğiniz ülkenin kurucu liderinin anma töreninde bu saygısızlığı yapmanın hiçbir izahı yoktur. konu sporun, renklerin tamamen dışındadır. mutlak suretle gündem haline getirilip fenerbahçe beko tarafından bir yaptırım uygulanması için kamuoyu yaratılmalıdır.

    madem bu kadar güçlü milli duygulara sahipsin, sene başında olympiakos'un teklifini kabul edip gidecektin. şimdi çakma milliyetçilik yapıp insanların hassasiyetlerini hem de ulusal kanallarda kaşımanın alemi yok.

    kaynak

    edit : yeterince küfür geldikten sonra bir edit girme mecburiyeti doğdu. arkadaşlar ben sporcu sınırdışı edilsin demedim, toplanıp öldürelim de demedim. "kulüp kendisine bir yaptırım uygulamalı" dedim. bana "faşist" diyen yazarlar tek bir hakaret, mecburiyet barındırmayan entry için ne sikme bırakmış, ne sokma, hem burada hem özel mesajda. gerçek faşisti görmek istiyorsanız fikirlere tahammülü olmayan kimseler için kendinize dönüp bir bakın.

    sene başında 300.000 euro fark için ülkesinin takımı olympiakos'u bırakıp fenerbahçe beko ile sözleşme uzattı bu oyuncu. kendisinin vatan-millet sevgisi uğruna yaptığı davranışın fake olduğunu ifade ettim bu nedenle. ve evet, bir oyuncu bir başka oyuncuya hakaret ettiğinde bile kulübü tarafından, federasyon tarafından cezaya çarptırılıyorken; atatürk'ün (hatırasına) kendisine saygısızlık içeren bir davranış varsa ortada bununla ilgili bir yaptırım olmalı dedim sadece. bunun karşılığı sizde hakaret ve küfretmekse, bence kendi değerlerinizi, spor holiganlığınızı, bireysel faşizmle olan ilişkinizi bir gözden geçirin.

    edit 2 : oyuncu konu hakkında bir açıklama yapma ihtiyacı hissetmiş. onu da buraya ekliyorum objektif olmak açısından. ben görüntülerle biraraya getirdiğimde inandırıcı bulmadım. zaten dikkat çekmek istediğim de kendisinin tutarsızlığıydı. yorum sizin.

    açıklama
  • kasacagin duyari sikeyim, emin ol dokunsaydi kendi ulkesinde daha buyuk rezil edilirdi.

    edit: bugun bu basliga kadar ataturk'u sevmeyen turklerin nankor o.c. lari olduklarini dusunuyor ve ilerde bir devrim yaparsak bu heriflerin ulkeden kati suretle defedilmeleri gerektigine inaniyordum. zira farkli dusunceler ve cesitlilik cok onemli olsa da bir ulkenin vatandaslarinin bazi asgari konularda anlasmasi gerekir, ulkenin kurucu lideri de bunlarin basinda gelir.

    ancak su gozu donmus fanatik ruh hastasi eksicileri gorunce bu comarlara hak vermeye basladim. siz kendinizi onlardan cok farkli saniyorsunuz buna inaniyorum, ama ayni derecede fanatik, sagduyudan ve empatiden yoksun mahlukatlarsiniz.

    yunanlar bizim kurtulus savasi dedigimiz olaya asia minor disaster diyorlar, adamlar icin milli felaket ve ataturk te bunun bas aktoru. tum bunlari gectim o adam ataturk posteriyle sahaya ciksa ulkesinde yiyecegi linci bir dusunun, bu kadar yoksun musunuz empatiden?
  • sözlesmesindeki butun maddeler ders calisir gibi calisildiktan sonra, fenerbahceye en az maliyet doguracak sekilde basketbol hayati bitirilip siktir edilmesi gereken basketci.

    edit: bazi gerizekalilar " keske olsen ", " keske siktirip gitsen ", " senin gibi fasistler siktirsin gitsin " falan yazmis. henuz olemedim ama isvecte yasiyorum zaten. biliyorsunuz isvec, fasizmin hic olmadigi bir ulke. bunlarin semla diye yilin bir haftasi yapip yedikleri ozel bir tatlisi var, tatli dedigim de ekmek arasi krema, sikim gibi bir sey. " yav bu semlanin nesini seviyorsunuz bu kadar " dedim diye bana ters ters bakan iyi egitimli isvecliler var arkadaslar. o bakis ile (bagcilar demiyorum bak ) kadikoyde birine baksan dayagi yersin. bu adamlar volvoda muhendis. bayramdan bayrama avrupaya gelip, sonra turkiyeden "avrupa soyle insani böyle fasizmden uzak" falan demekle olmuyor o isler. polonya ile isvec 1721 yilinda savasti diye haftada bir kere polonyali kizla sakayla karisik tartisiyorlardi volvoda. burasi avrupanin fasizmden en uzak yeri. almanya buradan beter. yunanistan ondan da beter.

    semla nedir?
  • kesinlikle bilinçli yapılmış bir harekettir. fenerbahçe spor kulübü yönetiminin buna herhangi bir yaptırım uygulayacağını ne yazık ki hiç sanmıyorum.

    (bkz: kraliçenin eteğine dön emperyalist köpeği)

    furkan köpeği de damladığına göre doğru söylüyoruz demektir. yıllarca böyle ufak ufak "ne olacak canım, duyar kasmayın canım. askeri vesayet, ırkçı, faşist" diye diye ülkeyi bok çukuruna döndürdü bu yetmez ama evetçi alçaklar. hâlâ bu hainlere kanacak mıyız yani?

    not: girisini silip kaçmış akça pakça furkan akiti.
  • sloukas için zor durum ama euroleague şampiyonu olduğumuzda da yunan bayrağıyla tur atmamıştı. kendince bi denge gözetiyor.
  • adı geçen yunan sporcunun 9 eylül 1922'yi hala unutamadığını gösteren hareketi.
    kuyruk acısı büyük demek ki.
  • yerinde olsam ben de tutmazdım. bundan rahatsızlık duyup ülkeden kovulmasını talep etmenin de bir ismi var: (bkz: faşizm)

    edit: arkadaşlar mal mısınız. yerinde olsam derken yunanlı bir basketbolcu olsam demek istiyorum. yoksa şu halimle onun yerinde olsam elbette böyle bir şey yapmam. çok açık bir şekilde belirttiğim bir husus hakkında bile bana tavzih yaptırıyorsunuz ya, sözlüğün niteliğinden şüphe duymaya başladım.
  • yok kemalist hassasiyeti, yok kasacağın duyarı sikeyim. sizin hiç duyarlı olduğunuz, hassas olduğunuz bir konu yok mu? değersiz acizler. lan neden bu kadar zorunuza gidiyor birilerinin bir şeyleri değerli bulması, bazı değerleri sahiplenmesi?

    biri elinizi sıkmasa 3 gün mevzu yapar tribe girersiniz, adam ülkenin kurucu lideri diyor amk ya saygı göstereceksin abi anma gününde bu kadar basit. köyün muhtarı gibi elin götünde gezemezsin sahaya çıkarken.
  • adam yunan amk. bunu yapmasindan normal ne olabilir. st pauli fc anlayisiyla bir seyleri zorla dayatma veya yaptiginda cezalandirma usulune mi gidilir.
  • (bkz: adam haklı beyler)
    tarihte benim ülkemi bu kadar madara etmiş bir adamı bende sevmezdim.