*

  • gerçekliği konusunda ciddi şüpheler oluştuğundan ve her ne kadar aksini iddia etseler de sözlükte nevrotik insan sayısı çok az olduğundan açılmamış konudur. sen şimdi kabataş'ta bir saldırı olduğunu hayal ediyosun ya, hani bir süre sonra da inanıyorsun kendi hayal ürününe, işte o saldırı var ya, yok dostum, olmadı öyle bir şey.
  • (bkz: rte'nin bir yakınının gelininin yerde sürüklenmesi)
    (bkz: eylemcilerin üzerine işediği türbanlı)
    (bkz: rte'nin yakınının gelini hikayesinin doğru çıkması)
    (bkz: zehra develioğlu)

    görülebileceği üzere en az dört ayrı başlıkta yüzlerce entry ile tartışılmış. ama yok illa ben işi gücü bırakıp didik didik arayamam, daha vurucu bir başlık olsun, mağdurum da mağdurum diyorsanız bence kabataş saldırısı yetmez, en güzeli şu olur:

    (bkz: kabataş soykırımı)
  • (ne yazık ki) (allah karetsin ki) ile başlayan cümleler kurup az sonra söyleyeceklerinin külliyen yalan olduğunu belli eden insanlarca uydurulmuş bir olay. bi yeminin eksik. dostum belgelerle gel. beyanlarla değil.
  • ne yazık ki doğruluğunu tespit ettiğim olay.

    geçen bizim birader marstan geldi, "abi biz bu olayı izledik ama görüntüler ufoda kaldı, bi dahaki sefere getiririm" dedi. ben de "eyvallah abicim, sen öyle diyorsan, tabi uzay çağında yaşıyorsunuz siz daha iyi bilirsiniz" dedim.

    o gittikten sonra, böyle boş boş dolanıyorum okulda, pat diye önümde açılan bir portaldan böyle tuhaf kıyafetler içinde birisi çıktı. adamı görür görmez hemen "ya kardeş kabataş saldırısı?" dedim. eee tabi o da durur mu, yapıştırdı cevabı "dostum o olayın görüntüleri var, işemeli sıçmalı ama valla portalın diğer tarafında kalmış, istersen gel beraber bakalım" dedi. lan ben de durur muyum hemen atladım portala.

    şimdi bu entryi 2099 yılından, beynimin içindeki çipten yazıyorum. varmış lan böyle birşey. şeytan hepinizin belasını versin.
  • gözaltına alınan kızların soyundurulması olayının üstünü kapatanlar tarafından unutturulmaya çalışılan olay.
  • bir an once her kim yaptiysa, bulunup cezalandirilmasi gereken saldiri...

    da, yine de benim anlamadigim bir sey var, 80-100 tane, yari ciplak adam, hicbir mobese kamerasina takilmamis mi? civarda, tek bir "direnis" karsiti insan yok muymus (hani olayi direnisle ve direniscilerle baglantiliyoruz ya) mudahale edecek ya da su anda taniklik edecek.

    sakin, basbakanin, sansasyon yaratmak icin ilk gun anlattigi hikayeye uygun bir olay olmadigi icin ortaya cikamiyor olmasin su goruntuler? taciz vardir mutlaka, hicbir kadin durduk yere boyle bir konuda ortaya cikmaz ama hikaye farkli olmasin?
  • bu beyana bakılırsa gerçek. evet.
  • bu kadına inanmayanlarla, delil isteyenlerle, delil yetersizliğinden yüzlerce, binlerce tecavüzcünün serbest kalmasına neden olanlar arasında bir fark göremiyorum. insanların tanımadığı insanlara kefil olmasındaki mantığı da anlayamıyorum.

    arkadaşlar taksim dayanışması açıklama yaptı defalarca, sorumlularının bulunması talep etti. direnişteki müslüman kadınlar yürüyüş yaptı, feminist kadınlar yürüyüş yaptı. saldırıya uğrayan kadın beyanını da verdi, ne istiyorsunuz?

    gerçekten kadınlardan ne istiyorsunuz artık? direnişte tacize uğradık, şiddete uğradık, polis gözaltına alınan kadınları tecavüzle tehdit etti diye bu kadını görmezden mi gelelim? gelmedik, gelmeyeceğiz de. çünkü biliyoruz ki kadına şiddetin sağı, solu, önü, arkası, eğitimlisi, eğitimsizi, zengini, fakiri yok!

    gerçekten sıkıldım ve tiksindim, bingöl’de 8 kişi tecavüz etti. 4’ü askerdi, hepsi serbest kaldı. herkes dört kişiden bahsediyor, diğer dördünün suçsuzluğu mu ispatlandı?

    yeri gelmişken, kadına şiddet ve kadın cinayetleri konusunda hiçbir adım atmayarak(ileri doğru, geriye doğru gidildi yoksa) bütün kadınları açık hedef olarak gösteren erdoğan’a da nefret kusmalıyım. başörtülü ya da başörtüsüz bütün kadınları erkek şiddetinin kollarına bırakan akp politikalarına da nefret kusuyorum. bu iş sürekli mitingde konuşulacak değil, adalet isteyen bir iş. doğum kontrol yöntemi de kısırlaştırma değil, kürtaj da bizim hakkımız. beden bizim bedenimiz, başörtüsü de mini etek de bizim!

    çekin elinizi artık, biz adalet istiyoruz!
  • vay amk ki vay. koskoca kabataş iskelesinin oraları çeken bir mobese kamerası olmaması sonucunda görülemeyen saldırı. ya olm bitmedi mi daha montaj çalışması ?