şükela:  tümü | bugün
220 entry daha
  • (bkz: fifa 2000) deneme yanılma yöntemi ile yapmıştım. teoride nasıl yapılacağını biliyordum ama bir türlü değiştirmem gereken fifa2000.exe dosyasını cdnin içindeki .exe dosyasından değiştireceğimi düşünememiştim. habire masaüstündeki kısayolu oyunun kurulu olduğu dizine kopyalayıp yine oyunun program files dosyasının içindeki özgün exesini masaüstüne atmıştım. çocukluk işte... :) tabi arkasından gelen hata mesajıda hevesimizi kursağımızda bırakmıştı. daha sonrasında bir şekilde yapmış ve oyunu crack yapmanın verdiği gururla oynamıştım.
  • o değil de ben zamanında bir oyun almıştım resident evil'di sanırım. o zaman daha yeni yeni oyunlara başlıyoruz bilgisayar yeni, ben orta son ya da lise 1'deyim. crack yapmış mıydım hatırlamıyorum ama oyunu oynayamıyorum acaip tırsıyorum nasıl korktuysam geri götürdüm cd'ci elemana oyunu değiştireceğim diye. böyle sokakta dolaşıyorum sağdan soldan zombiler saldırıyordu tek hatırladığım bu. dedim ısrarla abi değiştirelim oynayamıyorum kopyalama falan yapmadım. olmaz da olmaz dedi tutturdu neredeyse tekme tokat atacaktı beni dükkandan. sanki orjinal satıyor pezevenk korsan işte lan. daha sonra üniversite zamanımda geceyarısı tek başıma ofiste kulaklıkla resident evil bitirmişliğim vardır orası ayrı.
  • gta vice city idi. telefonun ucunda cd yi aldığım, annemle aynı pasajda çalışan cd'ci abi bana adım adım neler yapmam gerektiğini söylüyor. 4. sınıfta falanım. o abi sağolsun bir kez öğretti sonra ben de tüm arkadaşlarıma.
  • call of duty. 2005 falandi galiba. hatta o oyun bokuna ekran kartını değiştirmiştim.
  • ilk crack yaptigim oyun hic unutmuyorum the sims'di. ilk sefer ne kadar da karmasik gelmisti. bostanci'da cd aldigim yerin sahibi anlatiyordu islemleri, mal mal bakiyordum adamin suratina. tabii isi kaptiktan sonra crack benim icin en heyecanli olay olmustu, oyunun acilisindan onceki son adim diye...
  • fifa 99 muydu acaba? yoksa direkt kurulan bir oyun muydu o...
  • (bkz: championship manager 2008)

    bu oyunun 2006 versiyonu elimdeyken crack yapmayı bilmiyordum. önceki oyunlarda bir tanıdığım crack yapıyordu ama o kadar uğraşıyordu ki bir şey anlamıyordum.

    eskiden oturduğumuz mahallede mustafa diye bir arkadaş vardı. o zaman çocuktuk ama mustafa, bilgisayar ile ilgili bir iş çıksa hemen çözerdi.
    ee tabii bizim evde internet de olmadığı için çocuğu bizim eve çağırmak zorunda kaldım. eve geldi, crack yapması 30 saniye bile sürmedi. o an onu çok dikkatli şekilde izledim ve yaklaşık on beş saniyelik o anı hiç unutmadım.

    crack yapmayı işte o zaman öğrendim. cm 2008'de de pratiğe dökmüş oldum
  • (bkz: midtown madness) demiş miydim?
  • diablo. nasıl heyecanlıyım. nasıl bir g.t korkusu. evi filan polis basacak zannediyorum. crack yaparken bir anda bilgisayarım çökecek ve paintte yaptığım şaheserlerin hepsinin gideceğine inandırmıştım kendimi....
  • o zamanlar o kadar çok şey denendi, yüklendi, silindi ki... çok net hatırlayamasam da (bkz: serious sam) miydi emin değilim.

    ama fifa serisine defalarca yapıla(maya)n crack leri unutmam mümkün değildir. bir zamanlar crack yapmak havalı bir şeydi bakmayın öyle!
69 entry daha