şükela:  tümü | bugün
  • 2017wrapped.com isimli siteden bakabildiğiniz istatistikler.
    2017 de 34.490 farklı sanatçıdan 3.018 farklı şarkı ile 811 dakika müzik dinlemişim. müzik dünyasına yaptığım bu yolcukukta 25 farklı tür keşfetmişim. aferin bana.
  • 70.761 farklı sanatçı
    5.681 farklı şarkı
    117 farklı tür

    sosyal hayatımın ne kadar tahrip olduğunu gösteren korkunçlu istatistikler.

    edit: en çok dinlediğim sanatçılar mac demarco, opeth, tigran hamasyan
  • 1800+ üstünde farklı şarkı dinlediğimi iddia eden site. doğru değil gibi sanki.
  • çüş.
    11.072 farklı sanatçıdan 1.500 farklı şarkı796 dakika müzik ilginç vallahi. 6 farklı tür.

    11072 farklı sanatçıdan 1500 farklı şarkı nasıl oluyor ?

    en çok sevdiğim sagopa kajmermiş.
  • sonuçlar bana pek doğru gelmedi. mesela vega'nın albümü ne zaman çıktı ki en çok dinlediğim albüm oldu? yine en çok dinlediğim şarkı da delinin yıldızı, vega'nın yeni albümünden yine. 2017'den ziyade son 6 ay gibi bir dönemi kapsıyor daha çok.

    mesela çok dinlediğimden emin olduğum üç şarkıdan biri listede bile yok, diğer ikisi de 70. basamağın altında. listede olmayan şarkıya koca bir gün ayırdığımdan bile eminken, son 1 aydır dinlememiş olmam onu liste dışına itmiş, nasıl olduysa.

    2017'de 7820 sanatçıdan 1050 farklı şarkıyı 452 dakika dinlemişim, 11 yeni tür keşfetmişim. (bkz: atmosferik yarrak metal)

    çok tutarlı bi liste değil, sevmedim ben bu işi.
  • en sevdiğim şarkıcılar
    sıla
    merve özbey
    sagopa kajmer
    mode xl
    duman

    her tarz dinlerim diyerek yalan söylemiyormuşum demek.
  • en sevdiğin sanatçılar;

    limp bizkit
    disturbed
    alphaville
    ismail türüt
    modern talking

    bu nasıl liste lan. 2017'de kafam çok karışıkmış.
  • sayfayı türkçe açtığımda 33,331 farklı sanatçıdan 1761 farklı şarkı ile 682 dakika müzik dinlediğim yazıyordu.

    sayfayı ingilizce yaptığımda ise işler biraz değişti. 1761 farklı sanatçıdan 682 farklı şarkı ile 33,331 dakika müzik dinlediğim yazıyor.

    her iki dilde de 38 farklı tür keşfettiğim yazıyor.

    en sevdiğim gruplar tamam ama en sevdiğim şarkılar kısmında saçmalamıştır.
  • ilk enrty'de yazdığından yola çıkarak, dünyada 35 bin tane farklı sanatçı olamayacağına göre ve üstteki entry'e de dayanarak, uygulamanın türkçe versiyonda, ilgili nesnede copy paste'den kaynaklı bir hata olduğunu görüyoruz. buradan ilgili developer arkadaşa iletelim de düzeltsin.
  • 6510 sanatçıdan 891 farklı şarkı dinlemişim. 1 yeni tür keşfetmişim.
    o bir yeni türü de kesin bi kere dinlemişimdir.

    top artists;
    ed sheeran
    leslie odom jr. (hamilton soundtrack münasebetiyle sanırım)
    beyonce
    destiny's child (çünkü beyonce yetmemiş)
    onerepublic

    top song; empire cast - you're so beautiful (bence daha çok dinlediğim şarkılar oldu)

    spotify'ın 2 tane broadway daily mix yaptığı bir insan olarak top 100 şarkılarımın %40'ı falan showtunes ve soundtrack. kalanı 5th dimension, neşet ertaş, linkin park, jay-z, ed sheeran, imagine dragons, mezdeke, zeki müren, gülşen gibi bir karışım.
    gerçekten manik depresif bir liste.
    çok beğendim.
    canım spotify.

    edit: arkadaşlar tamam dahi değilim ama sandığınız kadar gerizekalı değilim, o kadar şarkıcıdan o kadar şarkı olur mu diye mesaj atıp durmayın.
    saçma olduğu için kopyaladım.
    bütün gönüllü matematikçilere teşekkürler.