şükela:  tümü | bugün
  • sosyal bilimcilerin kullandigi istatistik programi statistics programme for social scientists gibi bi seydi acilimi
  • gnu tayfası spss i yazan şirketin aşırı yüksek fiyatları yüzünden daha sonra bu programın gpl altındaki free versiyonunu yazdı. (bkz: pspp)
  • excel e benzeyen türkçe iirenç bi prog..
  • bu bir analiz programı. psikoloklar filan kullanıyo.. benimde acayip ihtiyacım var..spss 10.0 version ı yeni çıktı.. dataları girmen ve dökül veri dökül demen sonucunda senin 1 yıl uğraşıpta ancak bulabileceğinveriler birkaç saniyede bulunuyo.. ayrıca bana zorla okuttukları dersinde adı. (bkz: isyanlardayım)
  • buyuk yalanlari gercekmis gibi gosterme sanati "istatistik" icin, "bakin bilgisayar da aynini soyluyor" deme imkani dogurmus program sekli
  • ks. statistical package for social sciences
  • systat serisi ile cok cok ba$arili oldugunu du$undugum, istatistik ve data analysis konularinda muhendislere de oldukca faideli olan software yaraticilari.

    http://www.spssscience.com/
  • universitede sosyal bilimler ogrencilerine ders olarak gosterilen program
  • 10. versiyonunda bir adet statistics coach (wizard gibi bişey yani office uygulamalarındaki) ile artık ne yapacağınızı da size söyleyen, piyasada hakim istatistiksel analiz programı. kırılmış kopyaları 3-5 milyona bulunabiliyor her yerde.. manueli de var güzel, pdf olarak, isteyene yollarım da..