şükela:  tümü | bugün
  • provokasyonun sinema dilindeki karşılığı olabilecek, 2010 yapımı sırp filmi. irreversible filmini falan rahatsız edici bulanlar uzak dursun, bunun yanında susam sokağı gibi kalıyor.

    imdb

    edit : izleyeli kaç gün oldu, hala bazı sahneler aklıma geliyor durup dururken, asabım bozuluyor. hayatımda izlediğim en sinir bozucu görsel ürün (gerçi dün tan popçusunun klibini izledim, kararsızım) fakat bu durum, oldukça iyi bir film olduğu gerçeğini değiştirmiyor. tek amacı provokasyon ve sansasyon üzerinden gişe yapmak olan bir film* değil. üzerine epey kafa yorulmuş ve emek harcanmış. önümüzdeki birkaç sene sinemada bu dozajda provokasyon kaldırabileceğimi zannetmiyorum ama yönetmeni kesinlikle takip edilecek, ara sıra dürtülecek "ne var, ne yok" gibisinden. sonuçta gaspar noe de carne (hatta sodomites) sonrası, çarşıya çıkmış erol taş muamelesi görmedi mi bu en "açık fikirli" çevrelerden.
  • aga bu nedirr?! insanlık suçu lan bu film. bu kadar mı manyaklaştı insanoğlu lan? böyle bir şeyi düşünüp çeken senaristin nasıl bir beyin yapısı var lan!? elim ayağım tutmaz oldu yemin ediyorum. böyle bir şey nasıl çekilir, neden çekilir, kimin hoşuna gider?.. snuff hadi malum bilinen bir şey var olduğu ama o malum sahne nedir abi? nasıl yaratıklarsınız siz?

    izlediğiniz en iğrenç şey bu filmin yanında pamuk şekeri yiyen çocuk kadar masum kalır diyeyim ben en iyisi. çok sağlam bir mideniz ama bak kolpadan söylemiyorum bunu hakikaten çok sağlam mideniz varsa seyredin.
  • adı "bir sırp filmi" olan bir filmin böyle ifade edilemez derecede sapkın olmasına isyan eden sansürcü sırp yetkilisi, ateşli sırbistan ülkü ocağı gençleri filan yok mu?
    acaba porno çok iğrenç bir şeydir, tiksinçliğin sonu yoktur, elini verirsen kolunu kaptırırsın temalı bir film mi ki bu? peki bunu söylemek için bütün bu rezilliği çekmeye gerek var mıydı? tutkulu bir newborn porn sevdalısıysam, bu filmi izleyince tövbe eder miyim? sanmıyorum. e değilsem zaten bunu izlesem de izlemesem de ezelden tiksinmişim bu vahşetten. ee, ne idi şimdi bu? bak bunlar bunlar da var dünyada mı demiş oldun sayın yönetmen? demesen iyiydi.
  • rahatsız edicilik 10 üstünden 11.

    daha önce de söylenmiş; hostel, irreversible, oldboy, requiem for a dream falan ne kadar bilinen uç film var, hepsinin en rahatsız edici sahnelerini topla bunun yanında teletabiler gibi kalır.
    biri kemalist, biri dindar, biri liberal, biri milliyetçi 4 tane 50 yaş civarı teyzeyi topla izlettir bu filmi, bir daha ayrılmamak üzere sarılırlar birbirlerine.

    onun dışında film gayet sıradan, hatta tırt ve bazen absürd denebilir.

    hayretlere düşüren başarısız oyunculuk için de:
    (bkz: srdjan todorovic)

    müziği de fena değil, gene rahatsız edici:
    http://www.youtube.com/watch?v=dfol4z73y8a
  • newborn porn terimini lugatımıza kazandırmış filmdir.
  • insanın başına ne gelirse ya meraktan ya yaraktan diye boşuna dememişler. benim bu filmi izleme nedenimse hem merak, hem yarak. çok pişmanım ama geri dönüş yok artık. pornoya bakışım değişti lan. kaç gündür açıp da bi şeye bakamıyorum. kafama sıçayım kafama! ben hayatımda bu kadar gereksiz, bu kadar saçma, bu kadar anlamsız bir film daha izlemedim. o çektiğiniz filmin makaraları götünüze girsin diycem ama zevk alacaksınız biliyorum. kendi bokunuzda boğulun e mi? ama ondan da zevk alırsınız siz... lânet olsun...
  • ulan hani değmez ama iki çift söz daha yazayım: filmdeki oyunculuklar pornoyu aratacak cinsten. bir amacı yok. anlatılan hikâyenin bir değeri yok. görünürde rahatsız edicilik üzerinden prim yapmak istiyor ama alâkası yok. ortada tamamen insanlık değerleriyle dalga geçen bir çöp yığını var. işte her önüne gelen yarrak kafalının eline kamera verirsen, o yarrak kafalı da etkisinde kaldığı filmlerin özünü kavramadan böyle ucube bi şey çeker. samimi söylüyorum: merakınıza galip gelin, izlemeyin. cidden gerek yok.
  • filmin sonunda calan dark techno parcaya ulasmak isteyenler icin; "wikluh sky"dan "pazi šta radiš". http://www.youtube.com/…dfol4z73y8a&feature=related
    marketed/unreal* snuff sevenlerin izleyebilecegi; onun disinda, uzak durulmasi gereken bi film.
    * "real"ini seven cinsindensen ztn napiosun; bi sktrp geberiosun.
  • bu zamana kadar izlediğim en korkunç film. nasıl bir hayal gücünün ürünü olduğunu merak etmekteyim. çok güçlü bir mideniz yoksa izlemeyin ve tabii psikolojiniz.
  • iki kelimeyle;
    ilginç ve iğrenç film.