şükela:  tümü | bugün
  • seanergy yerine acilan "elektronik muzik koyu". icinde istanbul'un gecen kis faaliyet gosteren en guzel kuluplerinden wake up call'un da olmasi sebebiyle yazin istanbul'da gece hayatini epey etkileyecek ve elektronik muzik sevenleri epey mutlu edecek bir mekan gorunumunde. gunduz denize gir, aksam kulupte dans et, istersen geceyi de kamp alaninda gecir. oyle butun yaz yasanabilecek bir yer.
  • sabah gidip, ertesi sabaha kadar sıkılmadan zaman geçirebileceğiniz bir acayip mekan. ne diyor bu diyenler için
  • her şeyi iyi güzel de soda "on" lira.
  • içinde fena halde şımarık ve kendini bir bok sanan barmenlerin çalıştığı uyduruk bir yer. buraya gideceğinize uçağa ya da arabaya binin çeşme'ye gidin, işiniz bittiğinde de dönün dip toplamda daha mantıklı olur. o derece.
  • alamadığınız hizmete ve kirli denizine göre fiyatları çok yüksek, bir daha uğramayacağım mekandır. işletmesi de inanılmaz kötü, dağdaki çobana versen daha iyi organize olur herşey.
  • kop kop beachlerinden. fiyatlar anormal. tipler çok ciks. ortamı için bir haftasonu gidilir. fazla değil. köpek cenneti. bitanesinin işediği yere, koklayıp koklayıp hepsi sıradan işiyor, iskele yolun orta yerine bırakıyor falan. sahiplerinin umrunda değil. koşturan 10 farklı kuçu saydım ben dün. çiftlik bellemişler mekanı. öyle yani.
  • istanbul içinde bir kurtarılmış bölge diyebiliriz suma beach için fakat...
    girişleri çok pahalı (60 öğrenci-70 tamdı geçen hafta sonu) tamam kaliteyi belli bir seviyede tutmak istediğin için girişlerini pahalı yapmış olabilirsin ama zaten senin yaptığın konsept belli bir kitleye hitap ediyor o yüzden sadece parası olan gelsin mantığındansa girişleri makul yaparsan (30 öğrenci-40 tam mesela) zaten oraya o tarzı/konsepti seven adamlar gelicektir her halikarda en azından 60 liraya bi içki verin be abi. sabahtan sahile gidip ertesi sabaha kadar takılsan da akşam gidip ertesi sabaha kadar takılsan da girişler değişmiyor. hadi diyelim sabahtan gittin deniz meniz içki yemek falan filan derken ertesi sabaha kadar bayağ bayağ para harcıyorsun zaten. orda kalıp sabah uyanıp tekrar sahile girmek istediğinde ise senden bir kırk(40) lira daha istiyorlar ki sen zaten bütün gün orda yemeye içmeye devam ediceksin...
    yani işin açıkçası güzel bir mekan, güzel bir konsept, eski model hippi çiçek çocuk falan kafalarında insanların rahat takılıp eğleneceği bir yer yapmışsın ama şunu kaçırmışsın ki o örnek aldığın 60'lar kafalarının en uç noktadaki insanları cebinde 5 kuruş olmayan, hayatı istediğince yaşamak için sisteme baş kaldıran hobolardı. yani içinde bir çelişkidesin be suma beach.
  • instagram'da sıkça karşılaştığımız "bacağın yarısı ve deniz" fotoğraflarını görme oranımıza ivme kazandırmış yerdir.
  • gece kısmı için yapılabilecek en doğru tanım: gaylerin, lezbiyenlerin rahat takılmak için gittiği, gelen gay olmayan erkeklerin yüzde 90ının ortaköy sahil şeridinde hiçbir klübe giremiyeceklerini bildikleri için buraya geldikleri, kızların da haplanıp otlanıp bu tiplerle dans ettikleri, seviştikleri ortam. bir kere gidilip görülür, ikincisi zarardır sizin için.
    plaj kısmı iyi, keyifli olabilir o kısım hakkında bir fikrim yok. ama şahsen o kadar yol gitmeye değmez.
    çalışanları da çok kalifiye değiller, ama böyle bir yere yeterli, çünkü mekan da çok kalifiye değil, muhtemelen tek sezonluk patlayıp sönen mekanlardan olacak, seneye daha değişik daha farklı konseptte bir yer açılır millet oraya dadanır bu sefer.
  • bu gece sezonun son partisini yapan beach.

    diğer bir tabirimle narkotik beach.