şükela:  tümü | bugün
  • onemli edit: adamlarin zihniyet bu ve bunlari besliyoruz
    (bkz: suriyeli türkten üstündür ve türk annesi kahpedir)

    edit: zaten gittikleri filan da yokmus, halktaki tepkiyi bastirmak için basina boyle bir izlenim verilmis: (bkz: #92965563)

    akp'ye yakinligiyla bilinen elif çakır'ın köşe yazisindaki ifadesi. kisaca, "gonderirsek itibarimiz zedelenir; biz suriyelileri bu topluma entegre edelim", diyor.

    kendisinin twitter i https://www.twitter.com/elifcakirr

    https://www.t24.com.tr/…ocmen-e-cikti-iyi-mi,831769

    "
    ülkesinde ağırladığı mülteciler sayesinde bütün dünyaya “insanlık, merhamet ve vicdan” meydanı okuyan bir siyasi iktidar bu meseleyi böyle heba eder mi? dokuz yıl boyunca ilmek ilmek emek verdiği bu çabayı bir çırpıda yok eder mi?
    soralım:

    yaka paça sınır dışı edilen suriyeli mülteciler dokuz yılın ardından türkiye’ye dair ne hatırlayacaklar?

    şu an konuşulması ve tartışılması gereken husus, entegrasyon politikaları iken bugün yaka paça sınır dışı edilmeye çalışılan mültecileri konuşuyoruz.

    "
  • bıktım valla kendini elit sanan halktan kopuk siyasal islamcıların duyar kasmasından.

    vatanını milletini sevmeyen birinin yazacağı bir yazı.
  • bu üreme hızıyla 10-15 yıla sayıları bizi geçeceği için bizim onlara entegre olmamız gerekecek.

    ben bu yazarları anlamıyorum, kim gerçekten böyle bir şey ister, yani bu çabanız iktidar dahil kimseye samimi gelmiyor zaten neden rezil ediyorsunuz kendinizi.

    sağol canım almayayım entegre oldum da geldim.
  • türkiye ne zaman kendi toplumundan nefret eden bireyler yarattı anlayamıyorum. hangi ara araplar, kendi vatandaşının önüne geçti. yazık cidden yazık.
  • biz onlara entegre olmayalım da..
  • kendisini suriye'ye gitmeye davet ediyorum. oraya gidip orada entegre çalışmalarına devam edebilir.
  • arkadaşlar suriyelilerin bir yere gittiği yok. çocukları 5 yıllık pictes programında, avrupa birliği'nin gönderdiği hayvan gibi bütçe ile türkçe öğreniyor.
    çocukların kırtasiyeleri bedava ve hepsi marka.
    öğle arası beslenmeleri paketlenmiş geliyor.
    siz kendi evladınıza yaptığınız masrafları düşünün.
    siz gidersiniz, suriyeli gitmez.

    kalacakları kesin, keyifleri de yerinde. bari topluma kazandıralım demek yanlış değil.
    ha acı gerçeği söyleyeyim, şu an servet harcansa da türkçe falan öğrenmiyorlar. 6-7 yaş suriyeli çocuklar bile kapalı bu konuya. oysa çocuklar yeniliklere açıktır. iki suriyeli bir araya geliyor yaşı 3 olsa da, her ortamda ayrı cumhuriyet kafasındalar. ben bu kadar kapalı ve yaşadığı ülkenin dilini öğrenmemeye direnen bir millet görmedim.

    400 suriyeli gitti diye umutlanmayın. 4 milyonu sizinle ömür boyu. 20 yıla 20 milyonlar.
  • iktidarları sayesinde elimizde suriyelilerden başka itibar sağlayacak birşeyimizin kalmadığını itiraf etmiş, teşekkürler...
  • itibarımız zedelenirden sonrasını okumadığım öneri. bu bağyana sormak lazım, "hangi itibar?"
  • dört üstteki entariyi iyi okuyun. aynısı üniversitelerde de yaşanıyor. sınavsız istedikleri bölümlere kaydoluyorlar. afralarından geçilmiyor.

    ab bunlar gelmesin diye türkiye’ye para akıtıyor. biz de besliyoruz. o, şu kadar para harcadık yırtınması da ab verdiği paranın hesabını sormasın diye. parayı da ne yaptığımız belli değil çünkü. anlayacağınız çoktan entegre oldular. elimizden de hiç bir şey gelmez bu saatten sonra.