şükela:  tümü | bugün sorunsallar (8)
24661 entry daha
  • ünlüler takımı dört kişi iken ilk yunus emre yazılmıştı. mert ve ersin varken de takımdan gönderilmesi planlanan ilk kişi yunus emreydi. sercanın yaptığı strateji de olsa yunus emre bozulmuştu. bu gece de elifin yunus emre yerine berkanı seçmesi üzdü beni. em em em reisi ne takım arkadaşları ne de karşı takım seviyor. acun zaten nefret ediyor kendisinden. ne instagramda ne twitterda ne youtube yorumlarında bir kişi bile sarı fırtınamız hakkında olumlu konuşmuyor. ameliyat reisimizi ekşideki 15-20 kişi seviyor sadece. onların yarısı da sms falan atmaz. bu gidişle kuzey tekinoğlu çeyrek finali göremeyecek. bu sercanla elif dokunulmazlık kaybedilirse ilk yunus emreyi satacaklar.
  • yunus emreyi neden bu kadar sevdiğimi bugün daha iyi anladım. sağdıç arkadaşı daha 2 gün önce sırt sırta verdiği emreyi değilde berkanı seçtiğinde, gülümsedi olur abi nolucak diyip sustu. bugün sercanın tartışmasında benchten koşarak gelip yanında durup yasinin sercana dokunmasına dahi izin vermedi. bir diğer olay ise elife destek olması yenge haydi enişte için muhabbetlerini çevirmesi ve akşamında elifin galibiyetiyle koşarak çocuklar gibi sarılması. ve bizim bu saf temiz sarı fırtınamız seçilmediğinde bir mahcup bakışı var ki ah sözlük.. bu çocuk hayatında hep değer veren taraf olmuş çok belli ama bu güzel temiz sevgiyi yitirtmeyin şu delikanlıya.
  • umarım bu hafta dokunulmazlık oyununun birinde kırmızı takım yenilir de herkes yunus emre’yi yazar. zaten mavi takım yenilince garanti evrim’i yazacak. yunus emre evrim’i eler diye düşünüyorum.

    çünkü yunus emre daha geç olmadan gözünü açmalı. sercan tam bir yavşak. babasını satar. mert’in gittiği hafta “çok güzel oldu ben de takımın azalmasını bekliyordum” diyip aycan’ın kanatları altına girdi. mert olmasa sercan yüz kere elenmişti. mert’in sercan’ı koruduğu kadar baba evladını korumadı. mert kendisine su getiren yaveri gibi kullandığı emre’yi dahi bir kere korumaya almadı, her fırsatta potaya gönderdi.

    elif zaten jöle gibi kız. aycan’ın o kadar yaptıklarından sonra dahi karakterini pestil edip mıymıy ederek gölgesinde durdu. sercan zaten bütün oyunları kaybeden aycan ile bir olup elif’i yazmadı mı? aycan kaç defa elif’i potaya soktu?

    yunus emre gözünü biraz açsa barış ile berkan’ı köşeye çekip, sercan’ı yazıp iyi bir rakipten kurtulalım der. bir de konseyde herkese güvendim, hep ihanete uğradım ama artık dark side a geçme vakti diyip şov yapsa efsane olur. ama adamın çok büyük bir kusru var. adam hiç ezel olamayacak galiba, ömer gibi sadık.
  • cemal can çok temiz kalpli, cemal can iyilik meleği yaygarası yapmayan semih öztürk sana helal olsun.
  • niye üzüyorsunuz su çocugu allah askına, dün sercan bugün elif. emre olsa satmazdı sizi böyle. kimi sevse terk edilen bahtsızlar gibi cocuk, kosulsuz sevgi veriyor ama kıymeti bilinmiyor.
  • en son oyun hakkında baya bir şey yazdık. ve bir konu daha gözden kaçmasın. o da elif'in ödül için sercan ile birlikte berkan'ı seçtiği anlarda yunus emre'nin gözlerine iyi bakın. ne kadar çok üzüldüğünü, bunu belli etmemek için ne kadar zorlandığını ve üstüne acı acı gülümseyerek tebrik ettiğini göreceksiniz.

    işte böyle sarı fırtına, insanların bilmediğin bir yüzünü daha öğrenmiş oldun. bak, biz vahşiler içinde yetişenler bunlara alışkınız. hatta şimdi yazılarımızda hunharca bu türlerle dalga geçip kahkaha atıyoruz. merak etme yeri gelecek bunları gördüğün yerde sende bizim gibi katıla katıla güleceksin. ve ''lan bunlar için mi üzmüşüm kendimi'' diyerek daha da çok güleceksin.
  • elif ve aycan 3 haftadır 4/1, 4/0 yapınca takımı sercan ve yunus emre taşımaya çalıştı.en az 7 sayıyı onlar alıyordu ama yeterli olmuyordu, 4 dokunulmazlığın da kaybedilme sebebi kızlar yani elif ya da aycan'dan birinin elenmesi adaletli olurdu ve aycan elendi zaten ama elif'in birinciliği aşırı saçma.oyun kaybettiğinde zerre üzülmeyen, güle oynaya takılan, kazanan rakibinin peşinde çak yapmak için koşturan ve gitmişken tüm gönüllülere sarılan hırs, kazanma arzusu olmayan bir yarışmacı.parkurda hızlı olması şampiyon olmak için yeterli değil, o imaj yok elif'te.

    bugün elif, yunus yerine berkan'ı seçti, bence çok ayıp etti.kızlar yüzünden erkekler bunca zaman aç kaldı.gönüllüler full karnını doyurdu.ayrıca berkan'la, elif çok bir şey paylaşmadı, berkan karşı takıma geçtiğinde ünlüler 8 kişiydi yani sercan-aycan-yunus emre-elif dörtlüsü omuz omuza verdi, birbirlerine hep destek oldular, samimi muhabbetler döndü.hiç mi değeri yoktu da yüzünü düşürüyorsunuz şu çocuğun, sizi ne kadar sevdiği ortada ama hep ilk tercih berkan oluyor.satışlardasınız.
    :(
  • yunus ve sercan kaç hafta aç kaldılar senin ve aycan ‘ın yüzünden tek laf etmediler
    sen de buna karşılık ödüle berkan’ı götür amk aferin.
    nankörsün yalaka elif .bari evrim’i götürseydin tebrikleşirdiniz yemek yerken
    yunus kardeş orda tek başınasın bunu unutma!
  • bugun aslinda bi mesaj verildi bize

    sercanin ilk berkani secmesi
    elifin berkani odule goturmesi

    yunus emreyi son 3 biz tasidik ama buraya kadar mesaji veriyo elif ve sercan ama henuz bunun farkinda degil yunus emre

    elif sen 4-0 4-1 yaparak 4 dokunulmazlik verdin o yunus emre senin icin mucadele etti simdi 3 gun once takimina gelen berkani goturuyosun odule. yakismadi ayrica berkan alinmazdi onlar 3 kisi geldiler diyip yoluna bakardi ama sen yunus emreyi goturmedin

    bu hafta takim cok guclu iki dokunulmazligi da alacak gibi olurda kaybedilirse elif berkani yazmayacak
  • barış'ın eğilmeyeceği, sürünmeyeceği, zıplamayacağı, yüzmeyeceği, tırmanmayacağı, dengede yürümeyeceği parkur aranıyor.

    aslında ben direk atıştan başlarsa performans gösterebileceğini düşünüyorum. o zaman enayi fanları ile final koltuğuna oturabilir.
65 entry daha