şükela:  tümü | bugün sorunsallar (7)
25485 entry daha
  • nisa mimik yapmaya mı çalışıyor yoksa bir hastalığı mı var diye merak ettiren yarışma. öyle cool mu olunuyor ya da sevimli mi?
  • evrim'in an itibariyle samimiyetsiz ponpon kızların ve onların aptal fanlarının içinden geçtiği yarışma.

    edit: imla
  • yasin'le ne kadar benzer karakterdeymişim dedim yarışmacılar yasin'i anlattıkça. ben de 1 tane pirinç için bile hak geçmesin diye eşit olarak bölüştürür, aç olsam bile ben dayanırım nasılsa diye düşünerek kendi yemeğimi de paylaşırım. adaletten, paylaşmaktan, hoşgörüden anlamayan insanlara da yargı dağıtırım. dur yasin'e oy atayım gaza geldim kimseye oy atmamıştım.
  • lan hiçbiriniz birbirinizi sevmiyorsunuz sahtekarlar
  • evrim konuyu yanlış anlamış, kendini anlatıp duruyor.
  • evrim acun'u iyi trolledi, aferin.
  • evrim , yasin için tanımayan sevemez dedi. sanki evrim' i tanıyanlar çok sevdi.
  • ahaha nisa'nın ortadoğulu
    olmadıgı belliymis çok güldüm.

    asıl nisa çekya'da büyüyüp nasıl bu kadar kezban olmus onu düşünmek lazım
  • burada harbi şizofrenler var. sercan’a hala yediremedi diyenler önce sercan’ın söylediği şeylere sonra nisa‘nın ortada hiçbir şey yokken değişip duran suratına bakın. resmen şımarık ergenin teki olduğunu çok temiz söyledi.

    adam gayet de laf sokmadan, hakaret etmeden nasıl göt edilir onu gösterdi. nisa ve burada adam nisa’ya kuruluyor diye boşa sıkanlar şimdi de siklemiyor diye kuduruyorlar ahshdj.
  • yarışma zaten iyi saçma olmaya başladı. gitmeyecek adamlar gitti. şu nisa'nin mal mal gülüşü var, millet evrim'e laf söylüyor. böyle saçma yarışmada umarım son 4'e kalır evrim. bu yarışmanın ve samimiyetsizliğin hakkından o gelir.
2928 entry daha