şükela:  tümü | bugün sorunsallar (6)
  • valla yunus emre'ye saygı duydum. temiz bir şutla iki sms birincisini potaya attı. yarın gönüllüler takımı kaybederse elenecek kişiyi belirler, yok ünlüler yine kaybederse mert beklenenden erken bir şekilde adaya veda eder.
  • survivor ekstra da ki gibi bir işim olsa keşke.
  • twitter'da bir arkadaş alman ligini izlerken fotoğraf atmış, altına da "oynayın ulan köleler" demiş. zeki adamın tv elemanlarına tavrı bu olmalıdır.

    yine twitter ve burada bir yarışmacı için saatlerce kendini paralayan, onlara adeta kul köle olanları görünce o geldi aklıma.

    izleyin geçin arkadaşlar, onlar para ve söhret için köle olmayı tercih eden, ruhunu acun'a satmış kişiler. abartmayın. siz niye bu kölelere köle oluyorsunuz?
  • gönüllülerden yine üç aday çıkacak, ilk iki kişi açıklanacak. ekstradaki iş bilmez saflar sizi yanıltmasın.

    ünlülerde birinci açıklanacak. iki eleme adayı olacak.
  • acun ılıcalı’nın egosunu beslemesi kabak tadı verdi.

    tamam ayak tenisinde ve futbolda profesyonel futbolcu sercan’ı yendin, voleybolda senelerce voleybol oynamış evrim’i yendin, basketbolda profesyonel oynamış barış’ı yeniyordun berabere bitirelim dedin..

    tamam ya kral, sensin. her şeyin en iyisi sensin, sen yenilmezsin, seni kimse yenemez, sen en güçlüsün.

    yarışmacıların instagramda gördüğü ilgiyi bile kendine çekmek için sürekli canlı yayınlara başladın, instagramı diline doladın.

    bak artık kabak tadı vermeye başladı, sürekli bir kurgu var onun da farkındayız. reality show bahane egoyu beslemek şahane.

    tamam anladık, senin de dediğin gibi dominikte 3 gün kalınca sıkılıyorsundur, ama yetmedi mi? ingiliz atı gibi her gün yarıştırdığın yarışmacılarla aşık atıyorsun. bilinçli herkes barış ve berkan gibi basketbol geçmişi olan adamların seni ve saz arkadaşlarını tokat manyağı yapacağını bilmiyor mu? en iyi sen biliyorsun ya neyse.

    sercan ayak tenisinde seni 2-0 yenerken 3-2 yenilmesi falan, evrim nisa ikilisi seni tokatlerken birden yenilmeleri falan, barış berkan ikilisi içinizden geçecekten birden sizin öne geçip, sizi yakaladıkları an hadi berabere bitsin demeler falan. tabii lan kurgu falan değil, kesin yaşanmıştır senin galibiyetlerin. kaybedersen imajın zedelenir, kaybedersen dalga konusu olursun, kaybetmemelisin. çünkü kanal senin, yarışma senin, yarışmacılar da senin işçilerin. hakiki tosun paşa sensin, tebrikler.

    debe editi: şampiyon barış ya da cemal can olur.
  • adada evrim'den daha çok gitmesini istediğim tek kişi var o da azılı alman kekosu aycan. umarım yarın gönüllüler kazanır.
  • bu yunus emreyle ne alıp veremediğiniz var lan ekstrası olsun, takımı olsun, twitter'ı olsun... iyi sikmiş anlaşılan.
  • 2 aday çıktığı için sms birincisinin söylenmesine gerek yok bu yüzden aday düşmesi söz konusu değil.
  • acun cemalcan’la birlikte barış’a bir muz kabuğu operasyonu yapmayı denedi. ama barış sevenleri yine bir araya getirdi bu hareket.
  • ulan yunus emre jöle gibi adamsın.