şükela:  tümü | bugün
  • ing. hos* ama bos söz veya iltifat.
  • calvin harris'in yayınlanacak olan üçüncü stüdyo albümün 18 months'ın 5. singleı . şarkının vokalini florence welch yapmaktadır. official videosu için; http://www.youtube.com/watch?v=17ozsegw-fy
  • çok güzel bir calvin harris şarkısı. klibi de ayrı güzel.
  • melankolik-elektronik dalında yılın en güzel şarkısı.calvin harris'in artık piyasa elektroniğinden iyice sıyrıldığını kanıtlıyor bu şarkı.kadın vokalde de florence welch'den daha iyisini bulamazdı sanırım.klibi de bir avrupa sineması tadında.eskimesinden korkuyorum dinledikçe,o derece nefis şarkı lan.
  • hani önceden bilmediğiniz çok güzel bi şarkıya rastlayınca çok heyecanlanırsınız, sanki şarkıyı siz yapmışssınız gibi dinlemeye kıyamazsınız.işte onlardan.
  • en az spectrum kadar başarılı şarkı, calvin harris gerçekten bu elektronik müzik olayını baya baya aşmaya başladı. adamın el attığı her iş kalite kokuyor, bilindik elektronik tarzın, piyasa müziklerinin aksine gerçekten hem yeni hem de güzel şeyler ortaya koyuyor. bu arada klip de çok güzel, şarkıyı günde en az 10 kere klibiyle dinliyorum. bir de şarkının orijinali en güzeli ama farklı versiyonları da bulunmakta, dj tiesto remix'i biraz swedish house mafia'nın one şarkısından arak bir gibi dursa da yine de fena değil. bir de mikael wills bootleg versiyonu var onu daha çok beğendim ben tabi ama orijinali en güzeli. bu şarkıya remix falan gitmez zaten şarkıdaki büyü, florence welch'in sesi kayboluyor sanki..
  • calvin harris + florence'ın ölümcül bir ikili olduğu ikinci şaheser. spectrum'u ilk dinlediğimde donakalmıştım, bunu ilk dinlediğimde de ağzım açık kaldı. yani ikili normal insan tepkileri vermemi önlüyor.
    spectrum çok daha seductive bir şey, o şarkıda tek başına florence'ın sesi bir je t'aime moi non plus etkisiyken bunda daha isyankar ama hala çok kışkırtıcı.

    her iki birlikteliği de destekliyorum ahaha, ama şu an calvin + florence > david + sia.
  • ilk dinlediğimde beat kısmını çok eğreti bulduğum ancak birkaç dinleme sonra delisi olup hemen satın aldığım, calvin harris şarkısı. şimdi calvin harris'ten bahsedildiğine bakmayın, bence bu şarkıyı bir şaheser yapan florence welch'tir. spectrum, güzel bir tanıtımdı bu ikilinin neler yapabileceğiyle alakalı. spectrum'un beni üzen yanı ise (ne kadar mükemmel olursa olsun) bir remixti. şimdi ise doğrudan bir single'ın çıkması, şu kapağı, şu klibi, sözleri; inanılmaz bir sanat eseri meydana getirmiş. bu eserin, ikilinin doruk noktası olmasından korkuyorum. yetmiyor işte, fazlasını istiyorum.
  • klibinde leo gregory'in yer aldığı calvin harris-florence welch yapımı şarkı. hayvanlar gibi güzel şarkı, bunu beğenmeyenin aklından şüphe duyarım o derece.
  • 3-5 yıldır müziğine aşık olduğum calvin harris'in kariyerinin benim gözümde doruk şarkısıdır. florence welch uçuruyor, yıldızlara asıp bırakıyor. 100'lerce replay'den sonra duygularımı şöyle aktarayım: sarhoşken dinlediğimde istisnasız gözlerim dolar ,nedendir bilemiyorum.club'da her çalmaya başladığında yaslanırım bir duvara, kapatırım gözlerimi hiç bir şey hissedemem bitene kadar.müzik çalarımda çalmaya başladığı her defasında ilk defa dinlercesine aşık olurum.anlatamadağım duygular yaşatan bir şarkıdır bana. şu an favori üçlü'mü arganda ve j'ai envie de toi ile paylaşmaktadır.