şükela:  tümü | bugün soru sor
  • sahip olduğunuz sistemlerin envanter yönetimini yapabilen, işletim sistemlerini ve yazılım dağıtımlarını yapan microsoft çözümü. systems management server 'in yerini almıştır. ayrıca konfigürasyon yönetimi yapabilir, yazılım güncelleştirmelerini dağıtabilir ve makinalara uzaktan bağlanıp problemlerini bu ürünle çözebilirsiniz.
  • olağanüstü bir çözümdür. lan ben bir collection yapiyim bilmem ne programının 1.1 versiyonu yüklü olan bilgisayarlar bu collectionda toplansın dersiniz ve gerçekten de olur. sonra ben bu collectiondaki bilgisayarlardaki bilmem ne programını 1.2 yapiyim bakiyim dersiniz ve bakın çok enteresan yaparsınız. ve en güzel yanı da bunu n tane bilgisayar için çok kısa bir sürede yerinizden kalkmadan, isteğe bağlı olarak kullanıcının haberi bile olmadan yapabilirsiniz. sonra canınız isterse lan biz bir program aldık birton da lisans parası veriyoruz bakalım şirkette ne kadar kullanılıyor bu program dersiniz ve software meter ile kaç kez tıklanmış falan görürsünüz. microsofta habire bok atmadan önce bi bakılması gereken ürünlerindendir. diğerleri için (bkz: exchange server) (bkz: isa server) (bkz: active directory) (bkz: scom) (bkz: windows server 2008 r2) (bkz: ocs 2007 r2) ve tabi ki (bkz: xbox 360)
  • iyidir, güzeldir ama hala microsoft'un en karmaşık ürünü olma özelliğini korumaktadır. en ufak bir işlem için tıklanmadık, işaretlenmedik yer bıraktırmaz. update collection membership ile refresh'e tıklamadan çoğu şeyi zor yaparsınız. tamamen özdeş sunucularda aynı anda aynı işlemleri yapsanız bile tepki süreleri, çıkan sonuçlar farklı olabilmektedir. ama hakkını da vermek gerekir ki uzaktan, istenilen bir anda bilgisayarı açıp-kapatmak, işletim sistemi kurmak dahil her tür işlemi yaptırabilirsiniz.
  • architect'lerinden biri eski hitnet'çi türklerdendir. (bkz: barış eriş)
  • teorik olarak sittin tane şey yapar ancak pratik hayatta neredeyse hiçbirşeyi doğru düzgün yapamaz.
    yaptığını iddia ettiği herşeyi çok daha iyi yapan piyasada muhtelif muadil ürünler vardır.
    kurulum konfigrasyon filan zaten ölümdür, bir süre sonra bıktırır ve olduğu kadarı ile idare edilmeye çalışılır.
    genelde ms olsun da çamurdan olsun, bok satsalar bile şirketin parasını ms'e harcamaktan kaçınmam zihniyetindeki çapsız bilgi işlem yöneticilerinin tercihidir.

    ..velhasıl zaman ve para kaybından başka bir şey değildir.

    muhtelif tecrübelerle sabittir.
  • ıt pro'ların işlerini oldukca kolaylastıran, otomatiğe bağlayan, planlayan bir microsoft ürünüdür. arayüz oldukça kullanıcı dostu olup makrolarla ikame etmenize de olanak tanır.
  • domain üzerindeki clientlara uygulamaları güncellemeleri basmak için kullanılan program. bunu group policy ile de yapabilirsiniz ama sccm denen melet o kadar basitleştiriyor maalesef vazgeçemiyorsunuz.
    ulan microsoft ne yaman adamsın.
  • sistemi kurana kadar sana kan kusturup kurulumu doğru ve temiz bir şekilde yaptıktan sonra tam olarak elin ayağın olan microsoft şeysi.

    severek kullanıyoruz