şükela:  tümü | bugün
  • arap sermayesinin yavaş yavaş türkiye'den çekildiğinin bir diğer göstergesi. bu araplar belli amerika'dan sağlam bir fırça yemiş, her geçen gün türkiye ile ticaretlerini azaltıyorlar.

    ülkeyi zaten son birkaç yıldır bu arap sermayesi ayakta tutuyordu. inşaat bitti. amerikalısı, avrupalısı zaten kaçıp gitti. amerikalının, avrupalının durmadığı yerde kendi milyonerlerimiz durur mu? onlarda ufak ufak uzadı. geriye bi araplar kalmıştı, onlarda topuklayınca o zaman tam yarra yedik işte.

    hee sikimde mi? değil. inşallah herkes batar. inşallah herkes mutsuz olur. ben battıysam herkes batsın, ben mutsuzsam herkes mutsuz olsun amk. hatta dünya'ya bir meteor falan çarpsın tüm dünya mutsuz olsun.