şükela:  tümü | bugün
  • yokmu şöyle bir siyasi parti , çıksın ortaya desin ki her haneye 2 arabaya kadar ötv alınmayacak , çünkü türkiye şartlarında 1 evde yani 4 kişilik ailenin nasıl ki doğalgaza , suya , elektriğe ihtiyacı varsa , ulaşımda bu hizmetlerden ayrılmamalıdır.

    sadece vergi reformunu referans edinen bir partinin barajı geçmesi bile bence mümkün.
  • bu dış ticaret açığı ile ötv bırak kalkmayı yerinde kalsa yine çok iyi.

    hayırlı traşlar.
  • cesur bir parti olması lazım , belkide vergiye alışmış ekonomi canlanır. böyle hazırcı zihniyet yüzünden sanayi devrimini kaçırdık zaten.
  • ulan ekşiciler buna bile karşı.

    bunun bile statükosu var lan.

    biraz özgür düşünce sahibi olun lan.
  • bütçe bildiğin bermuda şeytan üçgeni olur. ne atsan kaybolur , bidaha durulmaz
  • böylece 10.000 euroluk 20.000 euroluk ithalat , yerine hane başına 2000 , 3000 euroluk ithalat olur ve , aslında tam tersi etki yapar.

    18 milyar dolar ithalat yapıyoruz her yıl araç için , bu rakamı rahatlıkla 7-8 milyar dolara çekebiliriz. böylece ihracat ettiğimiz otomobillerdende dış ticaret fazlası elde edeceğiz.
  • 50.000 € başlangıç seviyesi bir alman premium compact sedanın fiyatı iken bir gece de 50.000€ başlangıç seviyesi alman lüks spor araç fiyatı olur.

    bu durumda sahibinin 100.000 lira istediği ikinci el arabanın %60'ın üzerinde değer kaybedeceğini varsayalım.

    1) ekonomik sınıf farklılıkları daha rahat gözlenir olur.

    2) ötv'siyle araç alanlar ikinci kez devlet eliyle soyulmuş olur.

    farklı açılardan tabi ki etkileri olacaktır. ben bu saydığım ikisinin bile kimsenin götünün yememesi için sebep olarak gösteririm.
  • sabah bi uyanıyorsun , tüm türkiye'de tok kapı sesi. düşüncesi bile güzel lan.
  • orta halli karı koca öğretmenin bile iki tane arabası kapının önünde... trafik iğrenç.. bütün çomarlar en kötü doğan, şahin'e biniyorlar. ben ucuzlaması taraftarı değilim! hatta mtv iki katı artırılsın, eski arabadan daha çok alınsın.

    devlet gazilerinim ötv'siz araç alımına izin vermiyor ama taksiciler ötv ödemeden araç yeniliyor. taksicilerin bu hakkı da alınsın ellerinden.