şükela:  tümü | bugün
  • hdp'li erdal aydemir adlı etnik bölücünün gerçekleştirdiği provokasyon ve devlete meydan okumadır.

    bu sırada tbmm'ye başkanlık eden chp'li levent gök ise mikrofonu kapatmak yerine, "lütfen sayın aydemir" diye ricada bulunmakla yetinmiştir.

    orası türkiye büyük millet meclisi'dir ve türkiye cumhuriyeti'nin resmi dili türkçedir. o kürsüde türkçe konuşulur.

    kaynak...
  • şovenleri kudurtan hadisedir. ahahaha

    edit: amerikan kuklası pkk'nın uzantısı hdp'nin amk.
  • bazi zazalar da biz kurt degiliz diye bu devlete ve halka yanlamaya calissin. muge anli da gecen kesti zazaca konusan adami. daha dilinize tahammulleri yok neyin makbul vatandas pozlari bu?

    zazaspor: not.
  • bu zazalar da enteresan. adamlar sözde hdp karşıtı ama hdp'nin başında bir zaza var ve zaza vekiller dolu.

    kürtler zazaları resmen içinde eritti bitirdi halen daha bunların peşinden gidiyorlar haha.
  • ırkçı harekettir.

    ülkede kürk ırkçılığı yetmiyormuş gibi zaza ırkçılığı da mı başlıyor.

    kendi halkım kendi ırkım kendi dilim dersen ırkçılığı başlatırsın ortak dil dersen bütünleşirsin.

    ülkede türk ırkçılığı kadar kürt ırkçılığı da yapılıyor. ama millet çok fazla prim vermiyor ırkçılığa.
  • bir nevi mallıktır. orası türk meclisi. neyse, yakında siz de öğrenirsiniz.
  • türkiye büyük millet meclisi'ne hitap edebilmek için sadece türkçe konuşması gerektiğini bilen ancak şov yapmayı kendisine iş edinmiş hdpli bir vekilin yaptığı eylemdir...

    zazacanızı kendi aranızda konuşun meclis orası kendinize gelin...

    edit : kendi dilinde kendini ifade etmek istemiş diye bu durumu savunamazsınız... hitap ettiğiniz topluluk hangi dili konuşuyorsa o dille kendinizi ifade edersiniz... vekil türkçe biliyor, orası türkiye büyük millet meclisi sike sike türkçe konuşacaksınız... başka şekilde davranıyorsanız provakasyondur net... lan ne mallar var arkadaş bizim ülkemizde...
  • provakasyondur. her zaman yaptıkları iş.

    tbmm'de yabancı devletlerden gelen bir konuk değilseniz türkçe konuşacaksınız.

    zazaların diline bile tahammül edemiyorlar yazmış biri de. evinde arabanda konuş kardeşim zazaca. evinde, arkadaşınla, ananla, babanla istediğin şekilde konuş.

    kürtçe, zazaca, felemenkçe, tarzanca, kuş dili istediğini konuş.

    türk devletinin meclisinde türkçe konuşacaksın. seve seve konuşacaksın.
  • asıl sorun için (bkz: fatih'te intihar eden dört kardeş)

    sileyim milliyetçiliğinizi sizin. insanlar açlıktan intihar eder duruma gelmiş hala zazaca, kürtçe, türkçe davaları peşindesiniz. hepiniz mi burjuvasınız lan? hiçbirinizin mi daha temel problemleri yok?
  • şaşırtmamıştır. pkk'nın siyasi uzantısı hdp ve şovmen savunucuları pek sever yoktan gerginlik yaratıp mağdur edebiyatı yapmayı. adeta bundan beslenirler. açıklama yapmışlar bir de, diller zenginliktir diye. ulan, kimse aksini iddia etmiyor zaten. türkiye büyük milleti meclisi kürsüsünde konuşuyorsan türkçe konuşacaksın. meclis kürsüsünde zazaca konuşmasına alkış tutup "özgürlük abi, ayrıştırmayın milleti" diyenler de nasıl bir salak ki milleti ayrıştıran asıl eylemlerin bu ve minvalindaki eylemler olduğunu idrak edemiyor. konuş zaza kardeşim, sokakta konuş dilini, okulunda konuş, iş yerinde konuş, istediğin yerde konuş; sana kim ne diyebilir? ancak devletin dilinin türkçe olduğunu göz ardı etme gafletine düşer ve milletin kürsüsünde zazaca konuşup provakatif hareketler sergilersen işte o zaman karşında dururum.