şükela:  tümü | bugün
  • sinema tarihinin ilk ıssız adam'ı.

    ıssızlık, arsızlık, hippilik, gogoculuk, çiyanlık ve de bitiricilik tek bir bedende! replikaları 2 dakikada boşalırken, asıl ıssız, film süresi boyunca inmedi sırtlardan. asla gönül insanı, hiç bir sike yaramayan yancı rolleri ile çıkmadı seyircisinin karşısına. hep bir tehdit unsuruydu, aktör bile arkasını dönemedi. kızı tavlamak için türlü şebeklik yapıp da sonra "ayrılmak istiyorum" diye dengesizlik yapmadı. firesiz oyunculuk, o açık sarı gözler tek bir mesaj verdi: yakalarsam tıktık.

    bugün bir tane daha bundan yok. hepsi şarlatan.
  • sağ kolunda gayet okunaklı "t.c." dövmesi vardır. bir de soranlara "türkiye cumhuriyeti" demiyor mu? andıkça gülüyoruz.
  • orhan gencebay ve necla nazır'ın başrollerini paylaştığı bir filmde, tecavüz sekansına yepyeni bir soluk getirmiş aktör..

    --- spoiler ---
    orhan baba sevdiceğini kötü yola düşüren lavuğu bir temiz dövmüş, hatunuyla birlikte huşu içinde evine dönmektedir. derken yollarını kesen bir grup kötü adam orhan babayı kollarından ve bacaklarından tutmak suretiyle etkisiz hale getirir. ve o an patronundan aldığı emri zevk ve neş'e içinde yerine getirmek isteyen tecavüzcü coşkun sislerin arasından belirir. tam bir görev adamıdır. hiç vakit kaybetmez ve necla nın eteğini yırtar.* fakat o da ne? coşkun inanılmazı gerçekleştirir ve kurbanına oral seks yaparak aslında karşı tarafın mutluluğunu düşündüğünü cümle aleme gösterir.
    --- spoiler ---

    işte böyle bir insandır aslında tecavüzcü coşkun. iyi niyetlidir, yardımseverdir, kendinden önce karşısındakini düşünür. mamafih halka yanlış tanıtılan bir emekçidir, yazıktır, günahtır.
  • bir filmde**, esas çocuğun "basın gidin lan!" lâfı üzerine, esas çocuğun yanındaki kızı göstererek "basacağız ama yanındakine" repliğini atan ve yarılmalara vesile olan aktör.
  • kadrolu tecavüzcü.
  • "ben bir filmin setine gittim geçen sene… nuri alço’ yla beraber gittik. gördüm ki değişmeyen bir biz kalmışız. sette 20 tane aktör var bunun 10 tanesi başrolde oynuyor. hiçbirini tanımıyoruz. sadece bir tane ışıkçı tanıyoruz, bir de rejisörü yarım yamalak. diziyi ramazan ayında çekiyorlar. sette iki tane oruçlu insan var. o da nuri alço ve ben. çekim bitti. rejisör kahve getirtti. “hocam biz oruçluyuz” dedim. iftara da birkaç saat var. rejisör şaşkınlıktan sette su bile içmeyi yasakladı iftara kadar. bize döndü “adamlara bak. biri tecavüzcü coşkun biri gazozcu nuri. bir tek bu adamlar oruçlu” dedi. çok güldük bu lafına… genç aktörler var sette bizimle fotoğraf çektirdiler. “biz bu dizinin başrol oyuncularıyız” dediler. nuri’yle birbirimize baktık pekte mütevazilermiş dedik…"

    yeni neslin nasıl yozlaştığını çok iyi özetlemiş usta.
  • okan bayülgen'in kendisine yönelttiği "gitmek mi daha güzeldir, gelmek mi" sorusuna, şanına yakışır şekilde cevap vermiş süper eğlenceli adam.

    okan: gitmek mi daha güzeldir, gelmek mi?
    coşkun: hocam, gidip gelmek en güzeli...

    http://videonuz.ensonhaber.com/…iran-sahin-k-sorusu
  • gecenin bir vakti taksim - bostancı dolmuşuna binip yanıma oturan ve merhaba birader diyen enteresan kişilik.
  • filmlerde öpmek** yerine sakal sürtmeyi tercih eden adam.
  • kıbrıs çıkarmasını anlatan bir dizide eoka subayı bir rum'u canlandırıyordu. (trt, 1988) biraz fazla canlandırıyordu çünkü her bölümde ölmesine rağmen her hafta yeniden dirilip (!) dizide yer alıyordu.
    bir de galatasaray'ın bir basketbol maçında seyircinin "coşkun fenere tecavüz et " tezahüratını eliyle "evelallah" şeklinde cevaplaması unutulmaz.