şükela:  tümü | bugün
  • öldüğünüzde ölünüz üç gün sonra bulunur. bu önemli bir dezavantajdır, çevrenizdekiler için.
  • sözkonusu eve anne-baba filan geldiğinde ve görmemesi gereken bişiler bulduğunda, suçun atılabileceği bir ev arkadaşı yoktur.. kuzu kuzu kabullenirsiniz, ya da inandırıcı olmaya çalışıp bi yandan da saçmasapan bahaneler uydurursunuz ki nafiledir çoğu zaman..
    (bkz: sıçtık)
  • (bkz: yok böyle bi$i)

    çok konuşan ama boş konuşan insanlar arasında, aynı dili konuşuyorum anlamıyo musun, demekten yorulanlara, hayatını sözde paylaştığı kimselerce çekiştirilen, düzeltilen, beyni tıka basa doldurulanlara, hep alan pek vermeyenler arasında yaşayıp gidenlere, kendilerine verilenler sıkıntı ve iç huzursuzluğu, yanlış kararların desteklenmesi ile sınırlı olanlara göre hiçbir dezavantajı yoktur tek başına yaşamanın.

    tek başına yaşamak, yalnız yaşamak değildir. paylaşacak bir şey varsa, paylaşacak zaman, mekan ve insanlar bulmak çok zor da değil, çünkü benzer arayıştakiler zaten bunun derdindeler ve devamlı arayış içindeler. konu açmak, sorun açmak değil paylaşmak. konuşmak mesele.

    tek başına yaşamak, ümitsiz vakaysa kişi, üzebilir, sarılacak koşacak sığınılacak, kendi içine düşmekten alıkoyacak birileri aranır. ev boştur. dayanılmaz bu duruma, ağlanır, sızlanır. insanın kalbi bile ağrır.

    kendi içine düşmek, ara vermeden gezinmek, var olduğunu bilerek yaşamaksa güzel, tadını bilen için. zaten canı sıkılır sıkılmaz bir pencere açılır, bir insana el uzatılır. el uzatılacak bir sürü insan durur öyle,size bakar. bu kadar çok oluşlarına şaşırırsınız. onları bu duruma getiren ne olabilir? tek başınalıktan korkutanlar belki. öcülerden bahsedenler, türlü çeşitli. oysa karanlıkta tek öcü insandır, geri kalan her şey doğa(l)dır.

    tek başına yaşamanın belki en büyük götürüsü, başkalarının birliktelik masallarına kanmayacak kadar yalnız bırakılmış olmanızdır. hem de masal anlatıcıları tarafından.
  • arkadaşlarınız gittiğinde geride bıraktıkları çöp evi paşa paşa siz boşaltırsınız. denyo arkadaş düşmanımın başına...
  • cesedinin yakışıklı/güzel* olamaması
  • en eğlencelisinin kocaman çarşafları, nevresimleri yıkadıktan sonra tek başına asmaya çalışırken maymuna dönmek olduğu durumlar.
  • eve beklenmedik bir misafir getirecekseniz ev arkadaşınızı çaktırmadan arayıp evi/odamı toparla biraz diyemezsiniz...
  • her geçen gün evi bok götürür
  • "tek başına yaşamanın avantajları"ndan daha uzun olmayan liste...
  • evde bir garip böcekle karşılaştığınız an'dır.. atacak kimse yoktur, siz bizzat kendiniz kendisi ile muhattap olmak zorundasınızdır...
hesabın var mı? giriş yap