şükela:  tümü | bugün
  • bunun bir ust versiyonu, daha vahim ve acinasi olani;

    (bkz: evli erkek abazaligi)
  • hepsi aynı değildir.
    size öyle denk gelmiştir.
    30 yaşına kadar yaşadıklarından dolayı, artık sorumluluk almak istemeyen , yalnızlığı seven, belirli bir olgunluğa erişmiş erkektir.
  • kandırılmayan bir kadın için problem teşkil etmeyecek erkektir. askıntı oluyorsa yetkili mercilere şikayet edilebilir ki sosyal medyadan ifşa etmek şu sıra daha etkili.

    bu erkeğin tarifini de anlamayadım sanırım. eleştiri gibi başlayıp aldatıldığı için gösterilen tepkiyle bitmiş gibi. esas tehlikeyi anlamadım.
  • yukardaki 2 tespiti okuduktan sonra iyikide kovalamışım dedim.sizin gibi düşünen saçma sapan kızlarla birlikte vakit geçireceğime keyfime bakarım daha iyi.ayrıca doğru insanı beklemek ne zamandan beri cesaretsizlik ve sorumsuzluk oldu acaba.
  • tek gecelik ilişki arayan bir kadın bulduğunda amacına ulaşmış olacak olan erkektir. bir erkek olarak karaktersizce buluyorum bu eylemi. en azından birkaç gece olmalı. *
  • (bkz: tek gecelik olmadı fakbadi de olumlu)
    şaka lan şaka. hayır nedir bu 30+ erkeklerden istediğiniz sizin kuzum? ne yapalım yani evde pencere başında tığ mı örelim istiyorsunuz anlamadım ki!!!!!111111*

    bakın yaklaşın size bişey söyleyeyim: asıl böyle erkeklerde iş var ve siz de kadınlar olarak zaten böyle erkeklerden hoşlanıyorsunuz kimse kimseyi kandırmasın şimdi bunu hepimiz biliyoruz. marifet böyle bir erkeği kafeslemekte kızlar. yoksa hanginiz ister pencere önünde sevdiceğini bekleyen ve onunla tanışana kadar eline kadın eli değmemiş erkeği?
    (bkz: atmayın yahu din kardeşiyiz)
  • ihtiyaçtır efenim şey etmeyin yani.
  • öncelikle bu bir tespit değil, evde kalmış kezban sıçmasıdır.

    içindeki cinsel açlığı 30 küsur senede bitirememiş: bitirememesi doğal, sizin gibi kezbanların 30 yıl boyunca ''dokunma bakireyim, dokunma gören olur'' yataktayken; ''bacaklarım ağrıdı, hadi bitir artık, acıyooo, yapma'' gibi rezalet anılar bıraktırırsanız 60 yaşına gelse de bitmez o açlık.

    sorumluluk almaya ve sadık kalmaya cesareti olmadığı için evlilikle de arası iyi olmayan: sorumluluk dediğiniz direkt olarak kafeslemek ve sizi kedi veya köpek gibi sahiplenip bakması. bunu abaza olmayan ve aklı başında ki erkek kabul etmiyor ve bekar kalmayı tercih ediyor. sadık kalma cesareti olmayan adamlar evleniyor zaten, ne kadar evli tanıdığım uzak yakın arkadaş varsa karısını aldatıyor. ben bekar halimle daha hiç sevgilimi aldatmamışım 30 küsür sene de.

    vücudunu tanımaya yeni yeni başlamış ergenler gibi çılgıncasına dişi birey arama çabası gösteren erkektir; ne yapacaktı? sen kendini yatağa attırırken adı fuckbody oluyor, erkek birini sikince vücudunu tanımıya çalışan ergen oluyor? internet ortamından falan haberin yok galiba, internette kadın arayan erkek kadar, erkek arayan kadın var.
  • yazık kimin kocasıysa.

    ama bekarsa kovalayabilir. nedir yani. içindeki cinsel açlığı eşi ya da sevgilisiyle doyuramıyorsa ne yapsın, escort mu kovalasın.
  • "olgun erkeklerden hoşlanan" kadınlara denk gelip de evlenmeyince yaftalanan erkek. yapmayın böyle, tek gecelik ilişki yaşıyorsunuz sonra gelip insanlar sözlükte nefret kusuyor. hayır kimseyi ilgilendirmezmiş de yine de bilin istemiş.

    30 yaşından sonra illa evlenecek diye ya da uzun süreli ilişki yaşayacak diye bir kural olmadığından normal bir erkektir. bir daha yaşça büyük erkeklerle ilişki yaşarken önleminizi alın. bunun bir level sonrası 30 yaş üstü evli erkek tarafından kandırılmak diye gelir.