şükela:  tümü | bugün
  • en sevdiğim internet meme lerden biri
  • güzel aktrisleri kadrosunda bulunduran komedi filmi.

    (bkz: imogen poots)
    (bkz: addison timlin)
    (bkz: emily meade)
  • fragmanindan eglenceli bir film olacak gibi gorunuyor. herkes genc, kadinlar guzel, erkekler yakisikli, konumuz cinsellik. turkiye'de gosterime ucunuze ucumuz bayram etsin cukumuz ismiyle girmesini tavsiye ediyorum.

    red band trailer

    http://www.justgethorizontal.com/
  • gerçekten beklediğimden daha sağlam çıktı film. üç erkek, bekar hayatı, eğlence, ara ara romantizm, mutlu son falan klişe ne kadar güzel olabilir ki dedim. zac efron denen ergen kızların prensi oynuyor hem dedim. dedim ama yine de gittim, çünkü başka eli yüzü düzgün film kalmamıştı izlemediğim. ilk başta şunu söyleyeyim, zac efron iyi çocukmuş lan. boşuna günahını almışım, ya da olgunlaşmış mı ne. sonra diğer oyuncular da sağlam, özellikle miles teller. ona göre de senaryo yazılmış gibi, esprileri gayet sağlamdı. evet espriler iyi, filmi güzel yapan şey bu aslında. hele kostümlü parti sahnesi var ki kolay kolay yarılmayan ben, gözlerimdeki yaşları siliyordum. sonu dediğimiz gibi, mutlu son falan ama baymıyor. yeterince olaylar ve güzel esprilerle bezenmiş. güzel film, izleyin.
  • tam bir erkek romantik komedisi bu.

    sürekli kadınları konu alan filmlerin yanında baya hoş ve eğlenceli olmuş. ayrıca boş roldeki erkeklerin maşallah hepsi taş gibi olduğu için daha bi izlenesi.
  • filmi izlesem mi izlemesem mi diye düşünüp bu sayfaya bakanlara süper bir kıyak yapıcam; izlemeyin.
    bok gibi bir film.

    yani çok afedersiniz yarrak gibi lan!

    hadi bundan sonrası spoiler olsun, siz yine de okuyun. izlemeyin çünkü filmi. o kadar kötü amına koyim...

    --- hee spoiler hee ---

    3 tane en yakın arkadaş var, birbirleri hakkında hiçbir şey bilmiyorlar. mesela biri kız portföyü oluşturduğunu anlatıyor, öbürleri "o ne yav" diyor. o kadar samimiler.
    dünya üzerindeki hiçbir çok samimi arkadaş bu salakların yaptıkları muhabbetleri yapmaz. seyirciye geçmişlerini anlatıyorlar lan salaklığa bak. senin gibi yönetmeni sikeyim ben.

    bak bir tip var, bırak böyle bir filmde kazanovayı oynamayı, hatun olsam sümük atmam. adamı getirip oynatmışlar. normalde belki inek tipli lise filmlerinde falan oynar. lan her dünya ülkesinde bu tip vardır yav. neyse, kankası olan bi kız var bunun, "have you met ted?" tadında kız ayarlıyo buna. daha kızı gördüğünüz an bunlar sevgili olcak diyorsun. ama inanılmaz bir sürpriz oluyor ve sevgili oluyorlar...
    tipi bulcam bak şimdi bak. aha buldum bak bu bak; miles teller
    aga bu nedir ya...

    tek bir şeye güldük, turuncu pipi. te allam... başka hiçbir şeye gülümsetmeyen komedi filmi. romantizmi de verememişler! siktirin gidin amk.

    bak bi şeye ağır sinir oldum. bunların alayı tuvalette bir araya gelip ebeleniyorlar ya hani, orda zenci "karımla birlikteydim" diyor. başrolde oynayacak olan orospu evladı da ağzına sıçıyor bunun. "söz vermiştiniz! sözdü hani!!! söz vermiştiniz bekar kalıcaktık bi süre!!11" diye. senin ben hayatını sikeyim. adam karısını gene aşık etmeye çalışıyo kendine yavşak! senin gibi arkadaşın allah belasını versin.

    --- spoiler vermeye bile değmez öyle yarrak gibi bir film ---

    not: 95 dk'lık filmin son 40 dakkasını atlaya atlaya bitirdik. 60 falan sürdü toplamda. fazla. 4 dk'da izlenir ve anlaşılır onu da diyim.
    6.2 la imdb puanı. bu filme imdb'de 4'ün üstünü vereni ayrı sikeyim.
  • fazla erkek komedisi, benim ruhuma hitap etmedi.
    ama konu bir yana, sirf new york sahneleri icin yirmi sene sonra bile tebessum ederek izleyecegim bir film oldugunu biliyorum. east village ve lower east side sokaklarinda elinde kahveyle dolasan gencler, 88 orchard, devamli onunden gecilen la esquina corner deli, gidilen cafe select. cok tanidik, cok guzel.
  • zac efron'un bir başarısız filmi daha. olmayınca olmuyor işte. bu babyface sahip ol, vücut çalış ama olmayınca olmuyor zac'cim. zorlamasan keşke.

    kötü film, zamana da yazık, tüketilen kotaya da.
  • bi benim mi hoşuma gitti la bu film? bu filmi beğenen adam illa ki kendi hayatından kesitler görmüştür. gayet komik sahneler vardı. bi ara anıra anıra gülmedim değil. :)

    not: kesit ne amk?
  • beğendiğim film.
    özellikle esprilerde gereksiz uzatmalar yapılmamış, ilişkiler hakkındaki tespitler doğru*, senaryonun ve new york'un gerçek rengini beğendim.

    not: kotam sınırsız