şükela:  tümü | bugün sorunsallar (1)
  • yeni bir batman çizgifilm serisi. bruce wayne henüz 20'li yaslarinda. bayağı bir bölümünü izledim ve açikcasi oldukça begendim. özellikle batman beyond'dan sonra çizimler pek bi tatmin etti beni. tabii gene kostümde siçmislar*.

    daha ayrintli bilgi için:

    http://www2.warnerbros.com/thebatman/
  • müziğini yapan the edge bilerek ya da bilmeyerek therapy?'nin opal mantra şarkısından baya bir esinlenmiş. öyle ki zaten 10-12 notadan oluşan soundtrack'in ilk 5 notası opal mantra'nın aynısı. yanlış anlaşılmasın edge gibi son derece büyük bir müzisyenin çaldığını falan kesinlikle iddia etmiyorum. aklımın ucundan bile geçen bir şey değil. sadece ikisi de irlandalı grup muhtemelen zamanında dinlemiş olduğu bir şarkı farkında olmadan böyle bir şey oluşmuş olabilir. ya da belki bilerek gönderme yapmıştır bilemeyeceğim
  • 1943 yapımı ilk batman filmi.
  • 4. sezonla birlikte seriye robin de inanılmaz dramatik bir bölümle katılmış bulunuyor.
  • efektlerden ve aksiyon sahnelerinden de bol bol anlaşılabileceğı gibi jackie chan adventures'ın yapım ekibi tarafından yapılmış bir nevi anime eser.
  • yeni batman filminin adıymış.
  • yeni çıkacak solo batman filminin adı. ama şimdiden meme konusu olduğunu görüyoruz. bence olması gerektiği gibi sade bir isim var ve sade güzeldir. batman returns veya batman begins gibi ilk filme uygun isimlerde film olduğunu hatırlamak lazım. bu isimler kullanılsa şimdiden çakma damgası yiyecekti. ama ben affleck' e güveniyorum. kısacası in affleck we trust. hele bi durun fimi izleyelim.
  • bu filme deathstroke'un katılması filmin konusunun "son of batman" olabileceğini gösteriyor bence. zaten daha önce de aklımdaydı bu ihtimal deathstroke ile güçlendi. şimdi dawn of justice'de flash ile ilgili olanlara bakarsak ınjustice hikayesine gidecekler ileride. injustice hikayesinde batman'in oğlu da var. daha 2. 3. çizgi romanları okumadım ama ilk sayıda hikayeye etki eden bir rolü vardı kendisinin. bu yüzden onu sokacaklardır hikayeye.

    batman's son hikayesinde deathstroke ve ras'h al ghul var bildiğimiz gibi. bu hikaye hem batman'in oğlunun hikayeye girmesini hem de flashbackler sayesinde batman'in origin hikayesine dair şeyler görmemizi sağlar. dawn of justice filminde bu konuyla alakalı olarak bruce wayne'in çok önemli de bir repliği var diana ablamıza karşı. "senin gibi kadınlar tanıdım" diyor yani "senin gibi güçlü, hükümet gibi, kadın gibi kadınlar tanıdım". işte o kadın talia. alın size son of batman.
  • 1943 yapımı batman filminin ismi.

    göbekli batman'inimiz çok dayak yiyor. sürekli robin tarafından kurtarılmak zorunda kalıyor. ikisi de bol bol dayak yiyor film boyunca. konu çok absürd, günümüz batman'ininden hayli uzak.
hesabın var mı? giriş yap