şükela:  tümü | bugün
  • lord of the rings oyunlarinin sonuncusu. gorunuse bakilirsa da en iyisi olacak. cnc generals in 3d engine i ile yapilmis bir rts* screenshotlara bakilirsa basarili bir oyuna benziyor. ne yazikki henuz cikis tarihi kesin degil, sadece 2004 olarak belirtiliyor.
  • tolkien'in yarattigi dunyayi, electronics arts ekibi bilgisayar ortaminda yaratip bize oyun halinde sunduklari oyun. su an kesin cikis tarihi belli olmasada, son bahar a dogru cikacagini dusunuorum.
  • http://www.eagames.com/…ormiddleearth/us/videos.jsp adresinden videolarina ulasilabilecek olan oyun...

    (bkz: super)
  • eger icine silmarillion senaryolari da eklenirse, kar$imiza oldukca uzun(gerek hikaye, gerek oynama zamani olarak) bir campaign cikartabilir gibi gozuktu, fakat bu oyunu alacak olan kitlenin cogunun "bu ne $imdi niye hic insan yok ben aragorn olcam" mantiginda oldugu du$unulurse bu pek olasi degil.(bkz: aragorn) (bkz: feanor)
  • çıkıs tarihi 6 aralık olarak duyurulmus oyun.14 aralıkda da the return of the king special extended edition dvd çıkacak.gel aralık,geeel..
  • bir çeşit starateji oyunu. figurler ve mekanlar lord of the rings'den esinlenerek yapılmış.
  • milyorlarca insan tarafindan sevilmis sayilmis bir konuyu secmis ea games oyunu. muzikler howard shore'dan, seslendirmeler desen- gercek oyuncularin sesleri kullanilmis, onceki oyunlar gibi filmden sahneler gosteriliyor olmasi zaten direk gazi veriyor. ne bileyim, komutaniz altindaki eomerin 'stay sharp!' diye bagirmasi bile yeter.. 40 rohan atlisi ile yolunuzun uzerindeki orc askerlerini 'ezmek' hakikaten cok zevkli.

    ha gicik yonleri yok mu, var tabii; ea games' in her zamanki "durun yahu, o kadar oyun yaptik su reklamlari demolari gecmeden oturun izleyin" essekligi yine devam ediyor, oyunu save etmek hakikaten cok gicik, bi quicksave konmamis; load sureleri coook uzun..
  • penitum 4 2.4 ghz ht, 512 ram, nvidia geforce fx 5500 128 ddr bir sistemde grafikleri high yapınca unitlerin aşırı yavaş ilerlediği oyun.
    onun dışında middle earthte evil veya good olarak, üstüne kitapta/filmde gördüğümüz yaratık ve karakterlerle savaşmanıza izin veren fakat buna karşın hikayede çok önemli şeyleriin değişmiş olduğu güzel bir real time strateji.
  • gayet güzel grafik ve animasyonlara sahip strateji turundeki oyun... adet olduğu üzere başka oyunlardan farkını ortaya koymak icin biraz zorlama yenilikler koyulmus(sadece belli yerlere bina insa edebilme gibi).

    oyun icerisinde ara demoların filmlerden kucuk alıntılar seklinde ara yuze yerlestirilmesi guzel bir ozellik.

    ne var ki oyuncuyu (en azından beni) tatmin edemeyen bir oyun olmustur. zira bendeniz oyundaki saglam bir senaryonun oyun kalitesine direk etki ettigini dusunurum ve oynadıgım oyunlarda senaryoyu da enine boyuna takip etmeye gayret ederim. bu oyunumuzda hikayeye ve hikayenin sonucuna o kadar hakimiz ki ozellikle good campaign de insanın hic de bir daha oynayası gelmiyor. sahsen ben good tarafı oynamak yerine acar dvd playeri helm's deep olsun rohan olsun (oynayıp kasmaktansa) bir daha gayet guzel izlerim. e evil campain de ancak bu hikayenin tersi olsaydı ne olurdu diye oynanır, o da kurtarmaz...

    netice itibariyle kanaatimce senaryoya gerek yıllar boyunca süren filmi izleyerek gerekse kitabını okuyarak o kadar hakim olduk ki oyun senaryosuz gibi kaldı.
  • en iyisi mi bilmem ama, oynadığım kesinlikle en zevkli rts(?) oyunu. binalar, üniteler, kahramanlar zaten hastası olunacak şekilde ama en çok hoşuma giden şey ameleyle, taşla, altınla, ıvır zıvırla uğraşmak zorunda kalmamamız. tek bir çeşit kaynak var; mis gibi. ha, seçtiğimiz üniteleri altta bir liste olarak görebilsek kötü mü olurdu? ya da oyuna daha adam gibi bir motor yapsalardı da rahat rahat oynasaydık? umarız ea bir yamayla falan bu sorunları halleder; üstüne de war of wrath ve numenor eklentileri çıkarır... olur mu ki?