şükela:  tümü | bugün
  • tps tactical shooter (taktik & aksiyon) türünde, ağustos ayında çıkacak olan oyun.

    bioshock 2'nin yapımcılarından (veya dağıtımcılarından, hatırlayamadım) geliyor.
  • 20 ağustos 2013 tarihinde satışa sunulacak bu oyun; geçtiğimiz yılın bağımlılık yaratan ve bir çok ödül alan xcom enemy unknown oyunu kadar biz oyun severleri avucunun içine alabilecek mi merak konusu. bildiğimiz gibi 'enemy unknow' oyunu 2 boyutlu strateji mantığı ile tasarlanmış; özellikle can alıcı soundtrack'i ile oyunu oynarken yeterince gaza getirmiş, oyundaki askerlerimiz arasındaki absürd diyalogları ve özellikle alman asıllı doktorumuzun berbat ingilizcesi ile bizi yer yer gülmekten sandalyeden düşürmüştü. bakalım diğer oyundan farklı olarak üç boyuta taşınan, fakat taktiksel oyun tarzını kaybetmeyen bu yeni oyunumuz 'enemy unknow' kadar klasik bir oyun olabilecek mi; dört gün daha bekleyip göreceğiz efendim.

    son olarak bir saatlik oynanış videosu; http://www.gamespot.com/…lassified-feature-6413079/
  • dün itibariyle xbox360 için çıkmıştır.
  • pc versiyonu reloaded tarafindan malum ortamlara aktarilmis oyun.
  • oyun puanlamaları inanılmaz düşük gelmiş; sanırım oyunun 3d platformuna geçmesinde etkisi var. reloaded sürümünü indiriyorum bakalım. sabaha oynamaya başlarım herhalde.
    bölüm sonu canavarı'nın video ön incelemesi http://www.bolumsonucanavari.com/…inceleme-5948.htm

    puanlamalar;

    ign 5.5
    gamespot 6
    metacritic 6.7

    edit: yukarıda da bahsettiğim gibi xcom enemy unkown oyununu 3d first person shooter olayına sokarak puan kaybettiğini düşünmüştüm ki; oyun ekibi anlaşılan yerinde durmuyor. bugün yapılan duyuruya göre 'enemy unknown' a yeni özellikler ekleyip, geliştirerek bu yıl sonuna doğru çıkaracaklar. bu da sevindirici bir haber.

    (bkz: xcom enemy within)
  • iflah olmaz bir 60'lar bağımlısı olarak atmosferi için çılgınlar gibi oynadığım oyun. ancak özünde çok da hata barındırdığı aşikar oluyor oynadıkça.* hele ki şu zamanda unreal engine ile yapılıp salt single player olmasına bakarsak, sıradan bir tactical shooter'dan ayrılan bir yanı yok.
  • ilk çıkan oyun trailer'ı çok ilginçti, cidden orjinal bir teması vardı, yeni bioshock olması bile muhtemeldi. ama oyuncular "ama bu x-com olmamış ki ya, x-com fps değil ya" felan filan konuştu. adamlar da oyuna baştan başlamak zorunda kaldılar. orjinal ne varsa çıkardılar, konsol tps-tbs karışımı abuk bir hale getirdiler. "alın işte x-com'a benzettik, oynayın" diye sunulan oyun, haliyle orjinalliğini yitirince tutmadı, yeni bioshock olamadı. 2k marin stüdyosunun kapanmasına şaşırmıyorum o yüzden. bu kadar radikal bir değişiklik yapılmamalıydı, büyük hata oldu.
    bıraksalardı xcom enemy unknown eski x-com'u temsil etseydi, çok daha iyi olurdu.
  • 25 nisan'a kadar playstore'da 132 tl yerine 20 tl'ye satılan oyun.
  • herhalde 1920'lerdeki alman papiermark'ından sonra gördüğüm en hızlı değer kaybeden şey olabilir. 10 ayda 40 dolar'dan 4 dolara düştü. tamam puanları o kadar da yüksek değil belki ama hiç de kötü bir oyun gibi de durmuyor. gerçi sözlükteki başlığında bile bir tane oynanışla ilgili bir bilgi olmadığına göre doğru dürüst satılmadı. bakalım bunun üstüne alıp birileri değerlendirir herhalde.