şükela:  tümü | bugün
  • los angeles semalarından başarılı bir dj. elektronik tınılar üzerinden dubstep ve yanı sıra hip hop etkileşimleriyle müziğini şekillendirdiğini belirtelim. my troubled mind adlı yeni ep'si de birkaç ay evvel çıktı. fazlaca albümü bulunur, ararken sıkıntı çekmezsiniz.

    http://www.myspace.com/thegaslampkiller
  • (bkz: zalim)
  • resmen bizim türk ezgilerinin teknoloji ile tanışmış halini icra eden dj. başarılı bir sanatçı.
  • videolarının altına "sooo fucking dope" yazan yabancı arkadaşların hepsini ülkemizde fasıla davet ediyorum.
  • rock'n coke 2011'in en güzel süprizi olan djdir.
  • rock'n coke 2011'in en büyük süprizidir benim açımdan. nitekim kendisiyle orada tanıştım.

    performansına başlarken orhan gencebay'dan ikimiz bir fidanız'a türk şarkılarından (türkülerinden) oluşan bir mix ile girerek seyirciyi baştan kazandı. fakat beni asıl ilgilendiren olay şu. ben bu adamın kafasını yakalayamadım bir türlü. bilmiyorum yani belki birkaç dakika aynı frekanstaydık ama çok aşırı yerlere koydu müziği. yaşadığı kafa sahnede içtiği viski+kola'nın eseri değildi eminim. ben de istiyorum.

    evet şarkılarında tam millet dans etmeye başladığı anda koydu efektler veya sesi kesmeler falan bir hayli yordu dinleyicileri fakat onu diyorum ya, ben bir kaç dakika ayak uydurabildim o kafaya. sonra kaçtı gitti yakalayamadım.

    sonuç olarak ise belki de en çok alkışı alan. adı zor olduğu için sadece heyyylerle bis yapılan ve sahneden indiğinde ise onu oradan indirenlere tepki olarak yukselen yuhlar çok güzel oldu. ben en son böyle bir tepkiyi yine burn sahnesinde portecho'da gormustum. (rock'n coke 2006)

    he birde kendisi de atmosferden ve gördüğü ilgiden bir hayli şaşırdı anladığım kadarıyla. öyle bir hal gördüm kendisinde
  • kendisinin söylediğine göre dedesi tekirdağlıymış.

    dinleyin, dinlettirin.
  • rock'n coke 2011 performansı ve sonrasında twitterda yazdıklarına bakarak önümüzdeki aylarda kendisini istanbul'da tekrar göreceğimiz dj. burdan tüm prodüktörlere sesleniyorum, gelin bu konseri yapalım. adam da türk zaten. evat.
  • rock'n coke 2011 konser sonunda "noluyor lan" bakışıyla daha da fazla bir şekilde gönlümde taht kurmuş insan. en kısa sürede beklemekteyiz. zaten giderken "bekleyin siz bekleyin gelicem" şeklinde parmak sallama modundaydı. gelse de bayılsak.
  • bu adam tam bir psiko. adam sadece müzik yapmıyor sahne performansı da çok farklı ve iyi. aynı dj set içerisinde türk halay havaları, amerikan rap müzikleri ve dubstep ritmler oluşturması çok farklı. dinleyici içinde iyi bir tecribe oldu rockn coke da. ama eğlendirdi mi; sağlam eğlendirdi valla :)