şükela:  tümü | bugün
  • bir av simülasyonu oyunu. ayrıntılı bir derleme burada olacaktır. (yapım aşamasında)*

    bu oyunu 100 saatten fazla olmak üzere oynadım. ilk üç beş saati alışma çabalarından sayarsak kalan oyun zamanının %95'i yürüyerek geçti. yani oyun sabırlı, işsiz, emekli adam oyunu. öncelikle bunu bilin. oyunda şu an üç av bölgesi var (yakında afrika da ekleniyor, dört olacak). her bir bölgenin kendine has bir doğal bitki örtüsü, coğrafyası ve hayvanları var.

    silah ve mühimmat çeşitliliği açısından da gayet zengin ve tatminkar. başlangıçta elinize bir tüfek veriliyor bununla avlanarak experience ve para topluyorsunuz önce. level atladıkça yeni skiller öğrenip nişancılık, iz sürme, daha az ses çıkarma ve saklanma gibi konularda daha iyi hale geliyorsunuz. kazandığınız parayla da farklı kalibrelerde tüfekler, pompalılar, tabancalar ve yaylar alabiliyorsunuz. tabi bunların mermi ve oklarını da.

    oyunda hayvanların sizi fark edebilmeleri 3 farklı mekaniğe dayanıyor. ses, görüntü (profile) ve koku.

    yani siz bir hayvanı fark edemeden sizi görüp, duyup ya da sizin kokunuzu alıp kaçmış olabiliyor. kaldı ki yüksek level'a sahip hayvanlar bu işte daha usta, size

    hayvanların da zorluk dereceleri var level 1 - trivial 'dan level 9 - legendary'a kadar. genellikle dişi hayvanlar daha az ağırlığa sahip olduklarından level 1'den ötesine geçemiyorlar. erkek hayvanları görünce boynuzlarından ve heybetinden tanıyabiliyorsunuz ki zaten ilerleyen level'larda dürbünle bir hayvanı incelediğiniz zaman size level kaç olduğunu belirtiyor oyun.
  • iz takibi konusunda başarılı bir oyun. izleri gerçekçi yapmaya çalışmışlar ama izin renklendirilmesi işi bozmuş. sen doğada ışıl ışıl parlayan rengarenk iz görebilir misin? gerek yoktu buna. hani bir oyun yaparsın ve bunu salaklar da oynayabilsin dersen asıl hedef kitleni kaybedersin. o gerçekçi zeminlere yazık olmuş.