• hisli şarkıcıların "the one" temasına değinme geleneğine uygun şekilde,rufus wainwright'ın 2004 çıkışlı want two albümünde yer verdiği, dingin dingin ilerleyen güzel şarkı. sözleri de şöyledir:

the mind has so many pictures
    why can't i sleep with my eyes open
    the mind has so many memories
    can you remember what it looks like when i cry

i'm trying, trying to tell you
    all that i can in a sweet and velvet tongue
    but no words ever could sell you
    sell you on me after all that i have done

i'm only the one you love
    am i only the one you love?
    the lady gloom and her hornets circling round
    is now before us, the screaming's done without moving
    one little move and for sure you will be stung

i'm singing "oh, jerusalem oh, jerusalem
    see what he's picked up in the park"
    let's fuckk this awful art party
    want you to make love to me and only to me in the dark

i'm only the one you love
    am i only the one you love?

we've traded in our snap shots
    we're going through the motions
    into the view, i'm leaving you
    down conduit avenue into the early morning
    into the early morning
    the one i love
    are you only the one i love
  • rufus wainwrightin want two albumundeki en commercial sarki olmasina ragmen sozlerinden de anlasilabilecegi uzere mukemmel... ozellikle "oh jerusalem oh jerusalem" dedigi yer ve sarkinin basinda kendi beynini paylasmasi. zaten elton john -agir toptur kendisi konusunda*- bu herif icin "gelmis gecmis en iyi soz yazari" demis. shakespeare'in ciktigi ulkeden bir adam icin buyuk bir laf.
  • rufus wainrwrightin en olmuş şarkısı,ben sahsen ok computera benzitiyorum,çok katmanlı bir yapısı var şarkının, 3 tane şarkı birleştirilmiş gibi, hele öyle neşeli bir girişi var ki, istemeden commercial oluyor şarkı.
  • soyle bir sarki: rufus wainwright konsere gelse ,
    'oh, jerusalem oh, jerusalem ' diye bagirsak ooooooolari uzata uzata, fucki boyle fffuckk diye soylesek , 'want you to make love to me and only to me in the dark' derken boyle cilveli cilveli hareketler yapsak.
    "am i oooooooooooonlyyyyyy the one youuuuu looooove."
  • geceleri uyandırıp, rrruuuğ ruuuu ru ru ru ruu dedirten şarkı...

let's fuck this awful art party...

(bkz: http://www.youtube.com/watch?v=gmitpxdzasu)
  • klibi montreal'de çekilen insanı dinlerken söyleyen gibi kendinden geçiren rufus şarkısı.
  • rufus abimizin want two albümünün en hareketli parçasıdır , tekrar tekrar dinlenilir baymaz , sıkmaz her defasında değişik izler bırakır.klibi yer yer montreal yer yer new york city de geçer.
  • hastası delisi müptelası olduğum şarkı... loop'a alıp saatlerce dinlenesi, bağıra bağıra eşlik edilesi, "oooo jerusaleeeem" diye evde gzme sebebi...
  • bakmayın siz rufus wainwright'ın "oooooo jerusalem" diye nağme yapmasına, neşeliymiş gibi görünen şarkılardandır. 1258 kere arka arkaya dinlenince etkisi daha da artıyor.
  • loop'tan çıkamayan şarkı. çıkaramadım ben. tek başına dönüp duruyor.
hesabın var mı? giriş yap