şükela:  tümü | bugün soru sor
  • trailer ından gördüğüm kadarıyla dark souls oynanış tarzında ama gelecek temalı oyun. ağır endüstriyel exo skeloton lar , chain glaive , devasa ingiliz anahtarı, cyborglar, robotlar vs bakalım nasıl çıkacak.
  • the surge yakın dövüş sistemi, yağmalama ve teçhizatınızı geliştirme üzerine kurulu, savaş ve küresel ısınma sonucu harap olmuş dünyada geçen bir aksiyon-rpg oyunu. creo adındaki bir endüstriyel şirket hayatta kalan insanları sibernetik implantlarla ve exo kıyafetlerle donatarak süper insan gücünden faydalanmalarını sağlıyor. oyunun ilk 10 dakikası ve incelemesi için;

    http://www.locusludus.com/oyun/32/the-surge/
    https://www.youtube.com/watch?v=5pipg2z89qq
  • piyasada pek tutulmayan ama benim gayet beğendiğim bi oyun olan lords of the fallen'ın yapımcıları tarafından çıkarılan zorluğuyla insanı hayata küstüren dark souls ve dead space karışımı harika oyun.

    oyunda henüz 4. bölgedeyim* ve şu ana kadar gördüklerim beni bu oyuna hayran etmeye yetti. oyun dark souls' lardan ziyade daha çok bloodborne ile aynı tarz bir oynanış yapısında ve mekan tasarımları ise dead space' e çok benziyor. zorluğu ise dark souls' lardan daha katı. cidden hayvanlar gibi zor bir oyun. hiçbir dark souls oyununda bu kadar zorlanmamıştım.

    levelling ve karakter gelişimi konusunda çok güzel bir takım değişiklikler yapmışlar ve oyun fena halde bağımlılık yapıcı olmuş. şimdiden oyunu bitirip ng+ da devam etmek için sabırsızlanıyorum. aynen ds' lar gibi rahat bi 5-10 kere bitiririm bu oyunu, öyle gözüküyor. dark souls severler kesinlikle kaçırmamalı bu oyunu.

    şimdilik devam edelim oyun bittikten sonra daha detaylı bi entry patlatırız artık.
  • henüz 2 saat oynamış olsam da çok beğendiğim oyun. dark souls ve bloodborne kadar zor değil gibime geldi, düşmanların istediğimiz yerlerini hedef alma olayı güzel olmuş ama silahımız duvarların, etraftaki nesnelerin içinden geçiyor bu bir eksiklik olarak sayılabilir, souls serisini oynayanlar bilir silahı savururken duvara falan çarparsanız yarıda kesilir vuruş, baltayı taşa vurursunuz*
    hikaye olarak da merak etmiyor değilim, bakalım neler olacak.
  • origin'de 50 euro olan oyun. origin access ile 45 euroya geliyor. indirim dönemini beklemek lazım gibi.
  • steamde %60 indirime girmiştir kendisi. indirim bekleyenler için gün bugün.
  • origin access oyunudur bir süredir ve fazla bir indirme boyutu da yok. bugün deneyeceğim güzele benziyor umarım kısa sürmez ve content az değildir.
  • origin access'e eklendikten sonra indirdim ve yaklaşık 10 saattir oynuyorum. soulsborne serisini çok severim ve the surge de bildiğiniz üzere çok benzer bir oyun.

    ben oyunu genel olarak sevdim ancak kamera'nın arada sırada sıçıyor olması, az düşman çeşidi ve aşırı karışık haritanın olması eksi puanlar. hatta sanırım en büyük eksi'yi harita'nin çok karışık olmasına verirdim. çünkü zaten zor bir oyun ve siz aylak aylak gideceğiniz yeri ararken ölmeniz ve devamında sinir krizi geçirmeniz çok olası.

    atmosferi epey beğendim diyebilirim. koca bir fabrika'da bir şeylerin ters gittiğini size güzelce öğretiyorlar, sağolsunlar :)

    oyunlarda estetik kaygısı olan birisiyim. mesela rpg oynarken bazen giydiğim armor'un tipine bakarım özelliklerine değil işte bu yüzden silahları hiç sevmedim. soulsborne'de sırf tipi güzel diye hayranlıkla izlediğim silahlar varken bu oyundaki hiç bir silahın görünümü güzel değil. buna eksi puan diyemeyiz belki ama estetik açıdan daha güzel silahların olmasını çok isterdim.

    bu arada oyun bence zor. özellikle robot köpek tam bir baş belası mini boss kadar zorluyor desem yeridir.

    hikayesi de oldukça çekici bu arada. merak ettiğim için bütün audiolog'ları dinliyorum ve merakımdan oyunu bitirmeden hikayeyi okudum :/

    özetle, ben oyunu bitirmek üzereyim ve oyun süresi ortalama olarak 20 saat civarı bence yeterli. soulsborne serisini sevenler için piyasada bu tarz oyunlar yokken ilaç gibi gelecektir. hikayesi ve atmosferi bence çok hoş ama gameplay konusunda çok iyi değil. herkese hitap etmez kısaca ama alın oynayın...
  • zor bir oyun. uzun zamandır bir oyunun en başında 10 kere öldüğümü hatırlamıyorum. haritaları da oldukça karışıktır ama güzel bir shortcut sistemiyle bunun önüne geçmeye çalışmışlar. yani genelde oyunlar lineer ilerler değil mi? bunda level çıkışını ve boss'u bulmak için bildiğim yarım saat dolaştım acaba nerede diye. sonra aklıma geldi yine de zor buldum. oyun içinde harita sistemi yok ama duvarlarda falan haritalar ya da oklar var. bunları alışıp çözünce güzelleşecektir.
    ama zor oyun.
  • bunca yıllık oyuncuyum böyle uğraştıran oyun görmedim. sıksa da bağımlılık yapıyor. oyunun mantığını kavrayana kadar epey bir vakit alıyor.