şükela:  tümü | bugün
  • ya hastalik gibi sarki... bi geldi mi, gitmiyor, ve insani durduk yere mutlu edebiliyor muzigi. cok eglenceli! ozellikle "20 dollars in my pocket..." derken orgazm olmayaydim eyiydi... haydi hep beraber:

    http://www.youtube.com/watch?v=qk8mjjjvaes

    ***

    hey macklemore? can we go thrift shopping?

    i'm gonna pop some tags
    only got twenty dollars in my pocket
    i - i - i'm hunting, looking for a come-up
    this is fucking awesome

    walk up to the club like, "what up, i got a big cock!"
    nah, i'm just pumped up, just bought some shit from the thrift shop
    ice on the fringe, it's so damn frosty
    that people like, "damn! that's a cold ass honkey."
    rollin' in, hella deep, headin' to the mezzanine,
    dressed in all pink, 'cept my gator shoes, those are green
    draped in a leopard mink, girls standin' next to me
    probably shoulda washed this, smells like r. kelly's sheets
    (piiisssssss)
    but shit, it was ninety-nine cents! (bag it)
    coppin' it, washin' it, 'bout to go and get some compliments
    passin' up on those moccasins someone else's been walkin' in
    bummy and grungy, fuck it man
    i am stuntin' and flossin' and
    savin' my money and i'm hella happy that's a bargain, bitch
    i'ma take your grandpa's style, i'ma take your grandpa's style,
    no for real - ask your grandpa - can i have his hand-me-downs? (thank you)
    velour jumpsuit and some house slippers
    dookie brown leather jacket that i found diggin'
    they had a broken keyboard, i bought a broken keyboard
    i bought a skeet blanket, and then i bought a kneeboard
    hello, hello, my ace man, my miller
    john wayne ain’t got nothing on my fringe game, hell no
    i could take some pro wings, make them cool, sell those
    the sneaker heads would be like “aw, he got the velcros”

    what you know about rockin' a wolf on your noggin?
    what you knowin' about wearin' a fur fox skin?
    i'm digging, i'm digging, i'm searching right through that luggage
    one man's trash, that's another man's come up
    thank your granddad for donating that plaid button-up shirt
    'cause right now i'm up in here stuntin'
    i'm at the goodwill, you can find me in the (uptons)
    i'm that, i'm that sucker searchin' in that section (uptons)
    your grammy, your aunty, your momma, your mammy
    i’ll take those flannel zebra jammies, second-hand, i rock that motherfucker
    the built-in onesie with the socks on that motherfucker
    i hit the party and they stop in that motherfucker
    they be like, "oh, that gucci - that's hella tight."
    i'm like, "yo - that's fifty dollars for a t-shirt."
    limited edition, let's do some simple addition
    fifty dollars for a t-shirt - that's just some ignorant bitch (shit)
    i call that getting swindled and pimped (shit)
    i call that getting tricked by a business
    that shirt's hella dough
    and having the same one as six other people in this club is a hella don't
    peep game, come take a look through my telescope
    trying to get girls from a brand? then you hella won't
    then you hella won't

    (goodwill... poppin' tags... yeah!)

    i wear your granddad's clothes
    i look incredible
    i'm in this big ass coat
    from that thrift shop down the road

    is that your grandma's coat?
  • tam hastalık derecesinde bi hiphop parçası. yerinde durabilmek çok zor bu şarkıyı dinlerken. klibin sonlarına doğru cıkan zenci abininde hastasıyım. o ne figürler, ne sempatik bi abisin sen öyle.
  • amerikaya gidince kendini bir bok olmuş zannedenler için çok uygun bir şarkıdır.yoksa amerikaya gitmeyen ne bilsin thrift shopu , 20 dolları. pis fakirler sizi!!
  • sözlerini de yazayım tam olsun;

    cops gonna pop some gas,
    only got twenty bullets in their choppers,
    they they comin' looking for the chappuls,
    this is fucking awesome!
  • şarkıyı şarkının içindeki bir sözle tanımlamak mümkün "this is fucking awesome".

    akşamüstü radyoda denk geldiğinden beri kafamda başka bir şey çalmadı. mutsuzluğu yok edici etkisi üst düzey. dinle ve mutlu ol.
  • allahtan kendine has hareketleri olan bir dansi olmayan sarki.
  • eskiye dönüşün, funk'ın yeniden moda olmasının resmî damgası gibi bir şey.

    justin timberlake, bruno mars derken şimdi de bu şarkı, üstelik an itibâriyle billboard hot 100'ın 1 numarası.

    sıkıcı ve kalitesiz elektrik müzik çöplüğünden sonra binlerce kez yeğlenesi.
  • sex sells'e başkaldırı niteliğinde bi klibi var. çok da şahane.
  • her dinlediğimde şahsıma şunu isteten şarkı: "lütfen bugün öyle bişeyler olsun ki ben böyle yayvan yayvan 'this is fucking awesome' diyebileyim"
  • dinlediğim günden beri "this is fucking awesome" diye dolaştığım şarkıdır.başıma bir şey gelmese bari...