şükela:  tümü | bugün
  • son bölümde temizledikleri öğrenci evi kendi başına bir başlığı hakediyordu.
    gerçekten gören gözler için çokça ibret alınası, ülkenin gençleri hakkında fazlasıyla tespit kasmaya açık öğrenci evidir(?).

    ya amk iktisat miktisat okuyorsunuz diyemiyorum ki çocuklar ders çalışıyor ondan vakit bulamıyor kafaları dolu falan. amk o nasıl ev? bu nasıl yaşam şekli, ananız babanız yok mu? anladık sevgiliniz yok, ulan o eve giren çıkan bir tane arkadaşınız da mı yok bu ne amınakoyum diyecek? bu nasıl iş lan? böyle yaşamak suç olmalı aq.
    inşallah çocukların anaları babaları görmüştür. insanın yaşadığı bir yer böyle olmaz olamaz olmamalı. evde yeni bakteriler evrim geçirip dünyayı saracak bir epidemiye neden olacak yoksa. uluslararası ve tüm dünyayı ilgilendiren bir durum resmen. sizin yüzünüzden ev sahipleri başka öğrencilere, bekara ev vermiyor lan bir de böyle düşünün ve kendinize olmazsa başkalarına acıyın.
    bu evde 15 dakika geçireceğime bir gece parkta yatarım, çim sulama suyuyla yıkanırım, çalıların arasına sıçarım, kıçımı yaprakla silerim. elim ayağım titredi amk. parfüm falan almışlar, sıkıyorlar bir de ya inanılmaz.

    https://www.youtube.com/watch?v=arfaisnlewa
  • şu anda karşıma çıkan ev. bu nasıl bir evdir. yuh. biz de öğrenci olduk ama böyle pislik yoktu ayda bir temizlerdik evi.
  • sonunda gercek bir kirli ev gormenin tatminini yasatan temizlik avcilari bolumudur. tek endisem bu evin ve sakinlerinin cast olmasi, eger bu cocuklari taniyan birisi var bilsem daha icim rahat edebilir, turk televizyonculugu adina gurur duyabilirim.