şükela:  tümü | bugün
  • böyle garip bir durum var. ne bmw ne audi’de yok bu olay.

    böyle önünü iliklemek gibi bişey.
  • saygıdan ziyade şüphe diyebilir miyiz buna? bir adamın arabasına saygı duyuluyorsa o memleketin ne kadar aciz kaldığının göstergesidir. mercedes arabalı insanlar hakkında maalesef çok olumlu şeyler düşünemiyorum. adamın yaptığı işler genelde şaibelidir muhtemelen. kim bu ülkede gerçekten çalışarak alnının teriyle o kadar lüks arabalara binebiliyor? istisnaları elbette hariç tutarım ve gerçekten hak eden insanları tenzih ederim.
  • çünkü genelde 10 km uzaktan selektör yapan bmw'li kadar göt değiller. audi gibi görgüsüz de değiller
  • hmm.
    bunu diyen sanırım a,cla, gla sürücülerini tanımıyor.
    bsg efenim.
  • olmasından şüphelendiğim hadise.
    bir süredir şirket aracı mercedes. öyle c, e, s (çüş) falan değil, bildiğin a180..

    genel olarak trafikte herkesin yaşadığı iki problem var. sağı boş olmasına rağmen sol şeritte 50 ile gidenler ve sinyal verip şerit değiştirmek istediğinizde gaza abanan dallamalar. bugüne kadar kullandığım araçlarda hep böyle oldu. trafikte dalaşmayı sevmediğim için (bazen ben de delleniyorum o ayrı, ama gereksiz) uğraşmıyorum, bekliyorum ya da sinyal verip sağından geçiyorum. kimsenin dibine girip sellektör falan yapmam yani. eşim bugüne kadar hep mal gibi sıkıştıran, yol vermemek için kazayı göze alanları görünce "hep seni buluyor bunlar" derdi.

    yeni araç geldiğinden beri farkettim ki arkadan yaklaştığım araçların bir kısmı (tabii ki hepsi değil) müsaitse sağa geçip yol veriyor, sinyal verdiğim zaman gaza basan oranı ciddi düştü, tek şeritli yolda karşılaştığımızda geçmemi bekleyen sayısında ciddi artış var ki böyle durumda genelde ben karşı tarafa yol verir ve arkadaki aracın küfürle karışık kornasını yerim.

    kaç yıldır sabah akşam en az 1-2 saat trafikteyim. ilk defa böyle bir durumla karşılaşıyorum.
  • kesinlikle olandır. bunu farkedince de çok şaşırdım açıkçası.

    araba merakım yüzünden, gençliğimden beridir maddi durumumdan daha üst seviyelerde araçlar kullandım, yani bu araçları almak için hep kendimi zorlamışımdır. şu andaki kendi aracım da bir mercedes (hem de üst sınıf sayılabileceklerden). ancak yaklaşık son 6 aydır, renault clio bir şirket aracı var (geçici), bu yüzden kendi aracımdan çok onu kullanıyorum.
    işte aydınlanma bu sırada başladı. mercedes kocaman araç, oraya buraya girmek, şerit değiştirmek için bile bazen araçların üzerine kırmam gerekiyor. şu ana kadar kimse ne bir korna çaldı ne el kol hareketi. genelde de yol verdiler. tabi bunları clio yu kullanmadan önce anlamıyordum.
    clio yu kullanmaya başlayınca gerçekler yüzüme vurdu. sağa giricem, arkadan korna, sola giricem, el hareketleri. ulan sağa sinyal verip fren yapıyorum arkadan kornaya basıp bağırıyorlar... arkadaşım hepiniz mi hastasınız?
    geçen hafta manyağın biriyle trafikte kavga ettim, hayatımda ilk defa. sorunda şu; adam yolun ortasında durdu, benim gireceğim yolu kapadı, hızlı akan trafikta durmak zorunda kaldım, neredeyse arkadan çarpıyorlardı. ben de adama korna çaldım. adam arabadan inip üzerime yürüdü... oha lan!!
    büyük bir ihtimal benzer birşey mercedes de olsaydı, adam özür dilerdi...

    gereksiz bir konu ama toplumda beraber yaşadığımız insanların yapıları bu işte. ye kürküm ye... kaypaklık, tırsaklık, yalakalık, magandalık... ne dersen de artık.