şükela:  tümü | bugün
  • bbc ve netflix ortak yapımı yeni dizi.cape townda çekilmiş.ilk sezonu 8 bölüm olacakmış.

    troy filminden de aşina olduğumuz karakterler var(paris, helen , aşil , patroklus,agamemnon vs).

    tutar tutmaz bilemem ama siyahi bir aşil olması bana saçma geldi.bakalım nasıl yorumlar alacak.

    edit : dizinin birleşik krallık yayınını bbc, uluslararası yayınını ise netflix gerçekleştirecekmiş.
  • zenci achilles ile gelen dizi. işin bir ucundan bbc, öteki ucundan netflix tutuyor, iyi olur umarım.

    http://www.turkcealtyazi.org/…-troy-fall-of-a-45683

    (bkz: buralar hep entry dolacak)
  • siyahi aşil nedir allah aşkına? farkındalık kazandırmaya çalışıyorsunuz anlıyoruz ama keşke işi bu kadar saçmalığa sürmeseniz.
  • imdb'deki 2.5 luk puanı ile netflix in gelmiş geçmiş en kötü dizisi.
  • bir hikayenin ancak bu kadar içine sıçılabilirdi dedirten dizi.
  • truva'nın düşüşünü anlatan netflix dizisi. ilk 3 bölümüitibariyle güzel ve hızlı ilerliyor. yalnız akhilleus 'u oynayan oyuncu siyahi ve kel. brad pitt'e benzememesi için uğraşmışsınızda bu kadar farklı bir tip seçmeseydiniz keşke. aşil diyince insanın gözü şunu arıyor link
    edit: bir de adamı biseksüel yapmışlar. boka sarmaya başladı iyice.
  • an itibari ile başladığım dizi. ilerleyen süreçte editleyeceğim. ancak achilles’in zenci olması ben de dizinin güzelliği hakkında bir önyargı oluşturdu açıkçası.

    edit: rezalet.
  • achilles'in zenci olmasına takılmış insanlar ama daha saçma bi zenci karakter daha var o da zeus. gerçekten çok kötü bi dizi değil ama çok kötü yanları var. zeus'u zenci görünce direk atmosferden çıkılıyor. wrath of gods filmi miydi hatırlamıyorum, liam neeson zeus olmuştu. öyle bi oyuncuya, öyle bi görkeme bile yakışmamıştı zeusluk. dizi'de zeusu oynaması gereken oyuncu paris'in babası kral priam. bıya bıyıkları beyaza ver zeusu.
    bana kalırsa müzik, mekanlar, kostumler ve oyunculuklar iyi. fakat işleniş başarısız. paris'in ergenlikleri genelde bildiğimiz hikayeye gereksiz saçma yorumlar katılması falan insana neden diye sorduruyor. yazık etmişler bir sürü emeğe.
    şöyle de bi enteresanlık var. sean bean yani ned stark brad pitt'li troy filminde odysseus'u oynamıştı, kardeşi benjen stark'da dizide odysseus'u canlandırıyor.
  • oyunculuklar iyi, karakterler çok kötü değil. 2.9 imdb puanını görünce tırsmıştım ama izlenmeyecek gibi de değil. siyahi oyuncu seçimi klasik bir ingiliz hıyarlığı, onu da anlayabiliyorum. hepsi çok iyi güzel.

    ama helen şaşı. bi gözü diğerinden büyük. bi salaklık var gözlerde anlamadım. hera'dan lanet yemiş gibi bakıyo.
  • dizi tek sezonda bitti sanırım yanı umarım bitmiştir

    keşke hiç başlamasaydım dedırten turden bır yapım olmuş neresınden tutsan elınde kalıyor.