şükela:  tümü | bugün
  • güvenilir olmayan piyangoları oynayacağıma online oynarım düşüncesiyle ben de üye oldum bir şansımı deneyeceğim.en kötü bitcoin kazanma şansı var.

    buradan ben de linkimi vereyim.
  • sık çıkan rakamları tespit etmeye çalışarak bir iki rakamı tutturdum.biraz da şanslı olsam btc kazanma konusunda fazlası bile olabilirdi.

    resim

    şunu farkettim bazı rakamların görülme sayısı gerçekten istatistik olarak fazla.hani çok kasmadan arşive kabaca baktığım zaman bile bazı sayıların daha fazla çıktığı farkediliyor.olasılığı yine arttırmıyor elbette ama umudu arttırıyor en azından.şu an lotodan daha cazip gelen bir oluşum.
  • 0,001 btc bir bilet için çok pahalı karşılığı 15 tl civarı.

    en az %20 amorti gibi bir ihtimal olmalı ki anlamı olsun. belki de vardır incelemedim. oynayan yazarlar kazandıkları meblağayı belirtirse refli linkinden üye olabilirim.
  • büyük ikramiye olasılığı elbette az ama bütün lotolar zaten böyle olasılık elbette az olacak.oluşumun şu an için farkı başka.mesela 4 bilene de yarım bitcoin yani standarta döndüğünde aşağı yukarı 2 bin dolar ödül veriyor.valla en son baktığımda süper lotodan 4 bilenler 170 lira ancak kazanmışlar.bu açıdan bakıldığında tercih hakkımı böyle umut vaat eden oluşumlardan yana kullanırım.
  • büyük ikramiyeyi (jackpot), durduk yere bir anda yaklaşık 120 bitcoin'den, 400 bitcoin'e çıkarmış olan online blockchain piyango. 5 + 1 tutturursanız, an itibari ile yaklaşık $2.5 m'lik bir ödül sizleri beklemekte.

    kuponları ise yalnızca bitcoinle oynayabiliyorsunuz. ödül de hesabınıza yine bitcoin olarak aktarılıyor. ödülden yapılan tek kesinti ise, şirketin yapacacağı %1'lik kesinti. onu da sanırım bitcoin aktarımında falan kullanıyorlardır. çünkü adamlar zaten deli gibi para kazanıyorlar. zira her piyangoya yaklaşık 300 kişi katılıyor ve 600 - 700 arası kupon oynanıyor. bir kuponun da 0.005 btc olduğunu düşünürseniz. iyi para, vallahi iyi para. ha, çekilişler her gün yapılıyor bu arada. günde minimum 3-4 btc gelirleri var adamların. dağıttıkları ödül ise, en fazla 0.5 btc'yi geçmiyor. genelde de, 0.1 - 0.2 btc civarında dolaşıyor.

    zaten jackpot'u arttırmaları da işlerin iyi gittiğinin bir göstergesi sanırım.

    ha tabi eğer kazanırsanız, o kadar bitcoin'i nakde çevirebilir misiniz? hadi çevirdiniz diyelim, o kadar nakdi tr'deki hesaplarınıza nasıl aktarırsınız? vergi mergi durumları ne olur? orasını bilemem. neyse hele bi çıksın da bakarız.
  • tamamen şeffaf bir loto hizmeti olduğunu iddia ediyor. açık kaynak kodlu, ikramiyenin tutulduğu cüzdanın kontrol edilebildiği, çekiliş yapılmadan önce oynanan kuponların görülebildiği ve şanslı rakamların çekiliş saatinde ilk onaylanan block'un hash'i üzerinden hesaplandığı bir şans oyunu. yani "neredeyse" rastgele.

    bu aralar 400btc yaklaşık 25milyon tl veriyor. büyük ikramiye size çıkarsa ve herifler üzerine yatmazlarsa %1 komisyon alıp, anında sitedeki cüzdanınıza yolladıklarını söylüyorlar.

    üzerine yatmazlarsa diyorum, çünkü diğer türlü hakkınızı arayabileceğiniz bir merci yok. yakın zamanda bir kullanıcının, referanslı bağlantısı üzerinden haksız gelir elde ettiği (kendi referansını kullanarak, alt hesapları oluşturmuş falan filan) nedeniyle, büyük ikramiye olmasa bile kazandığı küçük ikramiyenini dahi ödemenmiş olması ve kullanıcının banlanması buna örnek. yani kullanıcının alt hesapları üzerinden gelir elde ederken (ki bu gelir sitede kalıyor, adam bir yere götüremiyor) meşru; fakat kazanınca bir anda hile yapıyor olmuş. umarım anladınız.

    yarın size ikramiye çıkarsa, sudan bir sebeple ödeme yapmayıp, bunu da yalan dolanla meşrulaştırma ihtimali var mı? evet var. başvuracağınız yer var mı? belki şatozi, ama o da ortalarda yok.

    kısaca, bu tür yerlere ve hatta hiçbir borsaya vb. sitelere referans üzerinden kayıt yaptırmamak gerekli. private tracker kullananlar bilirler, sizin referansını kullandığınız kullanıcı ban yediği an, siz topun ucunda oluyorsunuz.

    oynarsanız, şansınız bol olsun...