şükela:  tümü | bugün
  • türk-yunan nüfus mübadelesigibi yapılması gerekir. almanyada yaşayan tayyipçi, dinci, yobaz türklerle türkiyede yaşayan seküler türklerin yer değiştirmesi olayı. 1 yobaz türke karşı 1 seküler türk.
  • olur da gerçekleşirse başa ismimi yazdırmak istediğim fantezi. tayyibi çok seven, fakat avrupa medeniyetinden de hayatta vazgeçmeyecek iki yüzlüler yüzünden böyle sürünmeye devam...
  • almanya'nın bizi kıskanmasıyla sonuçlanacaktır.
  • verimsiz olacak aktivite, almanya'daki türkler'in çoğunluğu insan gücüne dayalı işlerde veya hizmet sektöründe çalıştıkları için türkiye'deki çükübik sekülerler bu işleri yapmaz/yapamaz.
  • yok, sadece oradakilerin gelip burada yaşamak zorunda olması bile beni tatmin eder.

    orada yaşayıp buradaki insanları zora sokmak neymiş öğrensinler.
  • almanya'ya gidip tuvalet temizlemeye razı olabilecek sekülerler var mıdır bilmem ama;

    almanya'daki vasat bir teknikerin buradaki ortalama bir mühendisten daha kalifiye olduğunu hatırlatmak isterim.

    almanya'nın ihtiyacı ne? tuvalet temizleyicisi türk... elinde ne var? tuvalet temizleyicisi türk... bence yanaşmazlar bu işe, ama siz yine de bir deneyin...
  • almancıların türkiye'ye kakalanıp yerine kimsenin alınmamasıyla sonuçlanır. ardından da alman dış işlerinden "xd" gibi bir açıklama yapılır.

    seküler türkler'in ana vatanı mı ki almanya'ya geri dönsünler? almanya her türden göçmen kaynıyor zaten. birilerini alma ihtiyaçları yok.
  • anlayışınızı .....

    bu durumda alamancıların türkleri türkiye'ye gönderip, türkiye'nin de ülkelerindeki alamancıları alamanyaya göndermesi gerekir. e bu da, alamanya'nın tam olarak işine gelmez.
  • aferin arkadaslar aynen boyle. icinizdeki nefreti kusmaya devam edin.
    almanya'yi neyin almanya yaptigini,
    avrupa'yi neyin avrupa yaptigini hic onemsemeden,
    bugun size türkiye'den siktir olup gitmek basliklarini yazdiran sebepler ne, baska yerde ne bulmak icin siktir olup gitmek istiyorsunuz hiiic dusunmeden alamancilara sallayin.

    bir insan kac kusagindan sonra alamanci oluyor mesela? sizin gibilerin siktir olup gittikten sonra alamanya'da dogan cocuklari alamanci sayiliyor mu? nedir bu kriter gibi hic dusunmeden sallayin ama.

    alamancilar uzaydan mi geldi, hepsi birinizin koyundendi, birinizin akrabasiydi, birinizin babasinin okul arkadasiydi. turktuler yani. bunlari hic kafaniza takmayin.

    tayyip alamanci'nin degil, bizzat turkiye'deki turklerin, kurtlerin, lazlarin vs. oylariyla iktidar oldu, onlarin oylariyla yetmez ama evet referandumunda gucune guc katti, onlarin oylariyla iktidarda kaldi. siz 20 milyonu unutup 2-3 milyon alamanciya takinca gercekler degismiyor, ama bosverin tabi, sucu onlara atin.

    onlara atin ki, onlar bir kusagi daha arada buyutsunler, bir kusak daha hem almanlarin hem turklerin nefretine, dislamasina maruz kalsin. aynen boyle devam edin ki, bir sonraki tayyip sonraki kusak alamancilarin da oyunu simdiden garantilesin.

    hem avrupa'nin hic sucu yok degil mi, dincileri bagrina basip buralarda orgutlenmesine ses cikarmazken iyi, dincilerin yobazlarin arkasinda durup ama efenim din vicdan ozgurlugu, turbani serbest birakmazsaniz ab'yi unutun, akp'yi kapatirsaniz ab'ye giremezsiniz falan yaparken iyi, isler boka sardiginda butun suclu tayyip ve alamancilar.

    siz biran once siktirin nereye gitmek istiyorsaniz, gercekleri gormeniz icin anlasilan bu lazim.
  • gerizekalılar başlık açmış yine.
    hadi sizi ilerici, çağdaş diye gönderdik ama çocuklarınız köklerine sahip çıkma gereği duydu. onları gerici diye geri mi yollayacaklar?