şükela:  tümü | bugün
  • herkesin bildiği, fakat lale devrinden beri -yani 300 yıldır- götümüzü yırttığımız batı hayranlığı yüzünden hep göz ardı edilen gerçek..

    şöyle insanımıza bakıyorum,
    bir de araplara..
    yürüyüş,konuşma, duruş, dinleme tarzı, davranış, sıçma ve seks biçimleri %90 aynı..

    tek fark, biri türkçe, diğeri arapça konuşuyor..

    biri yatakta eveeett eveetttt sevgilim eveeettt;
    diğeri ayvvaaaaa,, ayvaaaa ya habibi ayvaaaaa diyor...

    bence cumhuriyetle gelen devrimler sadece makyajdı..
    alt yapımız hala aynı.
    kafa hala aynı kafa..
    keşke beyne de makyaj yapabilsek..
  • nezih kusaklar, meydani tabani yarik hoduklere birakinca, ortaya cikan durum. evet, gercek su ki, gitti adamlar efendiler ayılara kaldı köşeler ... arap mi, hoduk mu, yobaz mi, yontulmamis mi ona da sen karar vereceksin ...

    bu ulke saygili, sosyal kurallari asmayan, cignemeyen, agzindan cikan cumlelere dikkat eden, gorgu ve bilgisiyle fikir kasirgalari estiren, insanlik elementlerinin tamamini sergileyen insanlarin ulkesiydi ... sonra kitapları toplatılıp yakılan devrin sansür kuşağına ülke komünist olacak dallas seyrettirelim baski ve propagandalari baslatildi. din tacirligi ve baskisi on plana alindi.

    " ulke geriye gidiyor, iran'a benzeyecek " diyerek endiselerini dile getirenlerle alay edildi. ugur mumcu gibi cok degerli bir hazinemiz katledildi. cunku o farkindaydi senin islam entenasyonolizmine kurban edilecegini biliyordu. abd ve wahabi bazli zengin kurumlar " islamci yayin organlarini " destekliyor ve senin araplasman icin ellerinden geleni yapiyodu.

    sen hic bir seyin farkinda degildin, habire "guluyordun " , yada farkindaydin, birsey yapamiyordun. ugur mumcu aramizdan ayrilmisti ve fakat kitaplarinda sana soyle sesleniyordu;

    suudi arabistan sermayesine dayali bir " suudilesme araplasma " sureci icinde yasiyoruz. ataturk un milliyetcilik ilkesi " islam ummetciligi" ile yer degismekte; egemen ideoloji " milli devlet " kavrami yerine islam enternasyonalizmini amaclamayan " necip millet" kuruntularina dayali bir cesit arap irkciligini yerlestirmeye calismaktadir.

    ustune ustluk, laik devletin basbakaninin kardesi bu arap sermayesinin turkiye temsilcisi ve ortaklari arasindadir !

    istanbul da toplanan islam tip kongresi de iste bu islam enternasyonalizminin son calismalarindan biridir. cagdas tip anlayisinda dinlere gore bir ayrima yer verilmemektedir. islam ulkelerinden cikan hekimler cagdas tip egitiminden yararlanmak amaciyla batui ulkelerindeki tip egitim merkezlerine gitmekte, hastalanan arap zenginleri solugu dogru bati ulkelerindeki hastanelerde almaktadirlar.

    islam tip konresi'inde konusma yapan yok baskani prof. dogramaci da ileri tip egitimini, dogum yeri olan irak ta degil, birlesik amerika da yapmistir. sayin dogramaci'nin cocuk sagligi uzerine yazdigi unlu kitaptaki esin kaynagi da bir islam hekimi degil dr. spock adli bir amerikali profesordur.

    bu toplantida amac, tip degil siyasettir; amac islam enternasyonalizmini laik bir ulkede yerlestirme cabalaridir. amac "rabitat ul alem ul islam in tuzugunde yer alan yayilma siyasetini bir laik ulkede guclendirmektir. daha gecenlerde toplanan islam belediye baskanlari da bu amac icin bir araya gelmis degiller miydi ?

    ulke topraklarini arap zenginlerine satarak kalkinmayi amaclayan tutum, islam enternasyonalizmine de acikca yesil isik yakmaktadir. "

    bilmem farkindamisin, o gunden bugune hala topraklarin araplara satiliyor, sadece topraklarin degil, zengin madenlerin, sirketlerin de ...

    arapligi kabul eden delikanli, turkiye adina endise duyanlara hala tehlikenin farkindamisin diyerek alay edebiliyor musun ?

    sen arzu ettigin kadar araplasabilirsin. ve fakat bir zahmet, ilkelerine bagli olan aydinlari tenzih et .cunku, onlar arap degiller ve asla olmayacaklar !
  • aslında doğru tespit. din bu dünyadaki en güçlü toplum şekillendirme aracıdır. arap orijinli olan islam dinini kabul etmiş toplumların tamamında bu araplaşma görülür.

    mesela işim gereği sık sık deniz otobüsü kullanıyorum. kullananların bildiği üzere koltukların çoğu karşılıklı ve ortada masa bulunacak şekildedir, içeride ise yiyecek içecek satan kantin bulunmaktadır. binmeden önce karnım açsa bile biner binmez kantinden en kolay yollu yenebilecek bir tost benzeri bir şey alır, ayakta hızlı hızlı yer yerime öyle otururum.
    gözlemleyin, o masayı, masada ve etrafta başkalarının olup olmadığını takmadan bildiğiniz ramazan sofrası gibi donatıp hepi topu 1 saat süren yolculukta şapır şupur kokuta kokuta yemek yiyenler sadece araplar ve araplaşmış türkler. nadir de olsa başka milletlerden insanlar da oluyor feribotta ama kimse böyle bir şey yapmıyor.

    bir de, tamamen arap orijinli bir hareket; cep telefonundan film-video bir şey açıp, kulaklıksız, sesi açık bir şekilde masanın üstüne koyup 3-4 kişi anıra anıra onu izlemek. arapların en çok yaptığı bu hareketi bizim araplaşmış türklerimiz de tabi ki yapıyor. düşünsene kulaklığımla müzik dinlerken acaba kulaklığın sesi yüksek midir, yandakini rahatsız eder mi diye düşünüp onu bile kısıyorum, adam masanın üstüne televizyon gibi koymuş telefonu evinde gibi komedi filmi izliyor, bağıra bağıra gülüyor. bu gözlemleri yaparken, bu toplumun en başında köy enstitülerinin kapanmasıyla beraber şansını kaybettiğini ve şimdiki gelişmelerle birlikte de bir daha asla medeni olma şansı olmadığını görüp üzülüyorum. artık çok zor..
  • şu, şurada dursun da türkçe konuşan arap olduğumuzu düşünen cahiller biraz bilgilensin.

    (bkz: afet inan)
  • hahahaa araplari tanimayan kisi beyanidir. insallah da tanimak zorunda kalmaz.
  • görüyorum ve artırıyorum. bu millet sapına kadar araplaşmadıysa, bunun önündeki tek engel cumhuriyet dönemidir. cumhuriyet dönemi olmasa, şuan ilkokul birinci sınıfta arapça öğreniyor, okul hayatı boyunca tüm dersleri arapça alıyor, resmi yazışmalarda arapçayı kullanıyorduk. 600 yıldır olduğu gibi.
  • ben değilim valla.

    (bkz: made in the republic of turkey)
  • türkçe konuşan ve belki de aslında hitit, truvalı, macar, ermeni, yunan, sırp, avar, bulgar, boşnak, kelt, arnavut, moğol, yörük, pers, ya da gürcü olup; etnik mirasını ortak dininden ötürü arap sanan bir şahıs tarafından yazılan ve aynı türevdeki suserlerce şakşaklanan anlamsız tespit.

    buradaki sorun arap olmak elbette ki değil; mesele bu coğrafyaya, bu tarihe bakıp sadece arapları görme sığlığı.