şükela:  tümü | bugün
  • yeni bir tayyip erdoğan vecizesi.

    hani şu 8 yılda 1 tane bile fabrika açmayan hükümetin başbakanı.

    tobb üyelerinin herbirinin 1 kişi alması halinde işsizlik kalmaz demiş.

    bu noktadan sonra bir şey söylemek istemiyorum.
  • (bkz: matrix)
  • %100 haklı önerme.
    işsiz herkes facebook'ta farmville oynuyor sürekli. bu da yurtdışı internet çıkışımızı hatırı sayılı oranda yavaşlatıyor.
    ufak bir hesap yapalım;
    70 milyondan %14'u işssiz kabul etsek eder 10 milyon sanal çiftçi.
    farmville saniyede ortalama 50kbit veri aktarsa.
    10.000.000 x 50kb = 500.000.000kb = 500.000mb .
    saniyede 500megabitlik internet çıkışımız bu sanal çiftçilere ayrılmış durumda.
    farenin sol tuşu arızasından dolayı mouse ithalatımızın da hatırı sayılır oranda artacağını da unutmamak gerek.
  • şaşırmıyorum ben rte'nin bu tip beyanlarına..
    bayılıyorlar kendinde olan gediği başkalarının üzerine atmaya..
    8 senede adamların en iyi yaptığı şey; "engelleniyoruz biraz sabır" diyerek sanal ve soyut şeylerle mücadele etmekti.
    jüristokrasi dediler, ittihat terakki dediler, darbeciler dediler, ergenekon dediler..
    hep böyle olmayan şeyleri imgeleştirerek onlarla mücadeleye giriştiler.. ve o mücadelede ağır kan kaybediyoruz diyerek sabır üstüne sabır istediler.. kriz binince oylar düşünce de hepten paniklediler.. (bkz: oyu düştükçe panikleyen akp iktidarı)

    şimdi kendi gediklerini başkalarının üzerine püskürtüyorlar.. işsizlik sanalmış..
    yahu size göre zaten her şey sanal ki.. tarımı toparlamak varken türbanı tartışmak işinize geliyor abicim sizin..
    sayenizde her şey sanal.. açın bakın yandaş gazetelerinize, ülkede tek bir gerçek sorun yok.. hepsi sizi engelleyenlerin uydurduğu kavramlar.. siz ise yarattığınız sanal mücadele alanlarının hepsinde cengaver gibi dövüşüyorsunuz.. öyle söylüyorlar yani.. ben onların yalancısıyım.
  • bir bot vecizesi niteliğinde cümle (bkz: burcucum çok güzel çıkmışsın)