şükela:  tümü | bugün
2654 entry daha
  • biri demiş ki 'korsan taksi sistemi geri geldi'
    nasıl bi kafa yaa bi hizmetin alternatifi olamaz mı kardeşim gillette markası orijinal derby markası korsan mı yani ya da bırak tıraş bıçağı markalarını kargoların bir sürü alternatifi var, her geçen gün artıyo ve baya da kaliteliler bu sebepten bilinen diğer kargo şirketleri kendilerini düzeltmeye çalışıyo. onlar birbirine diyo mu sen korsansın diye ne salak düşünceler bunlar istiyosunuz ki bu ülkede tekel olalım kimse bize hesap sormasın istediğimiz gibi at koşturalım müşteriye istediğimiz gibi davranalım ama yine de tercih edilen biz olalım alternatifimiz olmasın olursa korsan yaftasını yapıştıralım tüm bunlar neden? çünkü bu pasta bi tek sizin olsun başka da kimseye pay edilmesin istiyosunuz.
  • dün bindiğim bir taksiden aldığım bilgi şöyle: biz zaten uber'i kaçak kullanıyoruz sarı taksilerde. yani uber bir yere gitmemiş ki geri gelsin, di mi? yani arkadaş sen bir üçüncü dünya ülkesisin, her sikim mafyanın elinde, adamlar 2 milyona plaka satıp 150 bine kiralıyorlar. senin kaliteli ve ekonomik hizmetin bu yarrak beyinlilerin umrunda mı? ulan beynini siktiklerim, allahın beyinsiz sike sürülecek aklı olmayan hıyarları. sarı taksiden kaçıyoruz biz, sarı taksi şoförlerinin magandalığından, pisliğinden, kokuşmuşluğundan, kabalığından, terbiyesizliğinden. bir standart getirip her bir şoförü uber kalitesine çekmek varken koca uberi mafya kalitesizliğine indirgeyen aklınızı sikiyim ben sizin. olmayan aklınızı! siktirin gidin be yaptığınız işe sıçayım.
5 entry daha