şükela:  tümü | bugün
  • az yakıyo diye köprülere tüp mü takıyolar napıyolar amk
  • istanbul'un yeni projesiymiş. iyi güzel de yeni bir şeyler açıklamadan önce şu marmaray'ın anadoluya uzanan kısmını bitirseler daha güzel olacak. birçok yeri kazıdılar, yolları daralttılar ama öylece duruyor. istasyonlar için açılan çukurlar yağmurdan sonra baraj gölüne dönüyor , üzerlerinde kuşlar falan gezmeye başlıyor. tabi en önemlisi trafik felç oluyor, ek otobüsler yetersiz kalıyor. adam akıllı bir gecikme nedeni de duymadım şimdiye kadar.
  • iç güvenlik paketi'ni unutturmaya çalışan hükümetin son çırpınışları. daha marmaray'ı adam gibi açamadın, istanbul treni diye bindiğin alet pendik'te indiriyor seni, ne tüneli, ne tüpü?
  • tarihi silüetin kat karşılığı verileceği tünel olması kuvvetle muhtemel.
  • üç katın içindeki araçların bağlantı yollarını nasıl yapacaklar göreceğiz. yine plansız projesiz saçma sapan 3 boyutlu görsellerle yiyorlar milleti. bunun içinden geçecek arabaların girdiği ve çıktığı yerleri de hesap etmek lazım. mevcut yollar bu kadar aracı taşıyamazken, yeni köprüler veya tüneller yapıp bunları aynı yollara farklı noktalardan bağlamak asla çözüm olamaz. 3. köprüde de aynı hatalara düşüyorlar. bunda da aynı şeyi yapacaklar. sadece köprü dikelim. ağaç keselim. denizi kazıp tünel yapalım. sırf gösteriş.
  • 3-4 ayda bitirilip açıldıktan 1 hafta sonra kaza sonucu neredeyse 6 aydır açılamayan bir 29 eylül 2014 seyrantepe metro kazası örneğimiz varken, dünyada bir ilk olacağı belirtilen 3 katlı tüp projesidir.
    yine acele bir iş yapılacağından önümüzde ne olacağını kestiremiyorum.
  • efsanedir.

    hayret daha kimse bok atmamış. ekşici bilim insanlarının, projenin `yerin altından geçen tünellerin tarihi silüeti bozması`gibi nasıl büyük hatalar, eksikler barındırdığını açıklamalarını bekliyoruz.

    edit: ben entryi girene kadar arkadaşlar proje hatalarını tek tek tespit edip yazmaya başlamışlar. teşekkürler.
  • mükemmel projedir. aman sakın istanbul'un nüfusunun daha da artmasının önüne geçeriz, diğer büyük illerimizde iş imkanlarını nasıl arttırırız diye düşünmeyin.

    bütün türkiye istanbul'a taşınsın, şark kurnazı müteahhitlerinizden 500 bin tl'ye 1+1 ev alsın, doğuş'tan 50 bin tl'ye 1.2 motor araba alsın göt göte 3 katlı tüp geçitlerinden geçerek istanbul'da yaşayalım. kalan küçük boşluklara sevimli suriyelileri dolduralım, yazık.
  • seyrantepe metro çalışmasının bir türlü bitmemesi gibi onlarca şey sayabilecek istanbulluların, tanıtımını artık kahkahalarla izlediği tünel.
    önce o treni haydarpaşa'ya getirmeyi başarın bi, ondan sonra konuşun.