şükela:  tümü | bugün
  • uki uluslararasi konfeksiyon imalat ve tic. a.ş. nin imkb işlem kodudur.
  • uluslar arası kargo işleme merkezi. upim'den farkını merak etmeliyim.
  • sikik yeni turkiyenin rezil kurumu. yurtdisindan medikal onceligi olan paketlere bile el koyup, adami surunduren organize soygun cetesi. neyiniz dogru ki boyle bir sistem kurmaya kalkiyorsunuz. kepazeler. alllah belanizi versin.
  • allah belalarını versin, yaptıkları işin içine sıçayım diye dün saat 15:30'dan bu yana beni küfürlere gark eden, aslında ver*dikleri hizmete çok da şaşırmamak gereken ortalama türk devlet* kurumu.

    git gide iğreniyorum bu memleketten, yakıcam sonunda yakındır.

    edit: hayatımda ilk defa "operatör şu anda meşgul, lütfen daha sonra arayınız" uyarısı aldım. güler misin, gidip bombalı saldırı mı düzenlersin?!
  • aynı ürünü canları isteyince adrese gönderen, canları istemeyince gelen ülkeye geri gönderen sabah kalktıkları tarafa göre iş yapan kurum. çalan telefonlardan rahatsız olmamak için kablo bile kesmiş olabilirler o derece şüpheleniyorum. çünkü bütün gün arıyorum hiç mi rahatsız olup açmaz bir görevli?
  • yurtdışından 3 kere gönderilen vitaminlerin 4. seferde takıldığı kurum, kuruluş, saçmalıklar diyarı. call center'ı ile aşağıdaki akıllara zarar dialogu yaşadım:

    ben: merhaba bizim kargo var takılmış 7 gün içinde fax çekin demişsiniz çektik ulaştı mı elinize?

    call center abla: şimdi size açık konuşayım faxları kontrol eden arkadaş işten ayrıldı yerine de henüz kimse atanmadı 3 gündür fax eşleştirilmesi yapılamıyor o yüzden. bence siz buraya gelin benim önerim bu.

    b: e gönderdiğiniz kağıtta fax çekin yazıyor gelin falan dememişsiniz. nasıl gelelim başakşehir'e haftaiçi?

    c: öyle diyoruz ama işte şu an gelen fax benim sistemime düşmüyor o yüzden geldi ya da gelmedi diyemiyorum.

    b: peki bu sizin iç sorununuzdan kaynaklı 7 günü geçerse eşleşemezseniz ne olacak? biz üzerimize düşeni yaptık belgeleri faxladık ama sizin elemanınınz yok diye biz çekiyoruz eziyeti, doğru muyum?

    c: eşleşemezse 7 gün içinde herhangi bir sebepten o zaman geri gidecek kargo, yasal süre bu. siz de şikayet edip takip başlatabilirsiniz. daha önce öyle yapıldı yani ama uğraşırsınız gelin bence.

    b: bitti benim söyleyeceklerim, kapatalım nolur.
  • sabah sabah sipariş ettiğim 79 us dolarlık kamerayı almak için gittim. çağıran da olmadı, sistemde ukim'de bekliyor olarak göründüğü için kalktım gittim. nedir durum dedim memura, ürün ne dedi. kamera dedim. hmm 90 dolara mı dedi. 1 ay önce sipariş verdiğim ürünün fiyatı aklıma gelmedi birden. 89 galiba dedim çünkü önünde kağıtta görüyor dingil sanıyorum. sonra hatta 79 dolar olacak dedim. al 48 lira vergisi var öde gel dedi. gittim vezneye cepte para yok. çıktım 15 dakika işbankası aradım buldum döndüm, veznede sistem gitti. neyse ödedim 51 lira gittim ürünü almaya. dedim ki memura, buna niye vergi çıktı, 75 euro yu geçmiyor ki? abi sen doksan dolar dedin diyor. amk sabır dedim. zaten çok ucuza aldığım için lanet edip aldım kameramı çıktım.
    o 3 lira da paşalar kontrol ettiği için tahsil ediliyormuş. sanki ben dedim kontrol edin diye.
    bu arada paketin üstünde 17 dolar yazıyor. amk ibne memuru kafasından fiyat biçmiş göt oğlanı.

    aklınızda olsun, bu mallara güvenip iş yapmayın. kargo takibinde ukim'de ptt iş yerinde bekliyor yazıyorsa siparişinizin olduğu ekran çıktısı ve kredi kartı ekstresiyle kalkıp gidin. benim gibi mallık edip 50 lira ödemeyin.
  • yurtdışından gelen postalara gümrük işlemlerinin de gerçekleştirildiği ve özellikle gümrük departmanı çalışanlarına bin bir türlü bela/beddua okuduğum, uluslararası/ulusal koli işleme merkezi.
  • (bkz: uluslararası kargo adına altında insan sikme merkezi)

    ulan arkadaş yasaklı ürün almadım değeri 75 dolar üzerinde olan birşey almadım derdiniz ne lan sizin ?

    kafasına göre gümrük vergisi koyan memurları vardır.
  • nedensiz bir şekilde 35usd'lik kargoma el koyan ve gelin alın diyen saçma kurum. arkadaş benim hafta içi oraya gelmem zaten 35usd tutar, nasıl kafadan sallama iş yapan bir yer belli değil.